Otázka

  • 0

Dobrý deň, veľmi nerada to riešim takto ale iný spôsob som nenašla ako je možné podať sťažnosť na konkrétnu pani alebo slečnu, ktorá je zamestnaná vo vašej spoločnosti na infolinke. Dnes som volala ohľadom problému s faktúrou a chcela som si overiť jednu informáciu a síce slečna si to overila ale spôsob komunikácie a tón akým sa so mnou rozprávala jasne naznačoval že ju nemám otravovať. Absolútne bez záujmu a bez ochoty proste ako som spomínala NEOTRAVUJTE MA. vďaka nej som sa rozhodla podniknúť kroky vďaka, ktorým od vás ako zákazníčka odchádzam. 

A teda moja otázka znie je to v poriadku aby váš zamestnanec takto komunikoval so zákazníkmi??? 

S pozdravom Matulová. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Asi toho majú veľa a su nervózny na zakaznikov ale to nie je riešenie aby sa človek rozhodol odísť napiš stažnosť na konkretnu pani  ja som sa osobne ešte s takým prístupom v telekome ešte nestretol a to som už v telekome už 2 roky

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mam tiez zlu skusenost z infolinky  asi tam beru hocikoho, vedia menej ako ja a stale sa ma snazili presvedcit ze problem je v mojom telefone. A odist k inemu operatérovi je legitimne rozhodnutie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skús si ísť robiť do takého call centra a sama zistíš že veľmi nebudeš mať chuť sa usmievať a byť vkuse milá. Proste sa to nedá keď niekedy volajú nechápavý idi*oti ktorý sa veľmi radi s tebou pohádajú aj keď za to nemôžeš a budú si myslieť že sú najdôležitejší ľudia na tejto planéte a kebyže odídu z Telekomu tak tá firma bez nich neprežije a krachne. Myslím že počúvať toto celý deň by  ťa nerobilo šťastnou a bolo by to aj počuť cez telefón :)

 

Ale áno, zas to treba vedieť kontrolovať :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar