Úhrady faktúr

Otázka

  • 0

Chcela by som sa opýtať ci sa dá zaplatiť faktúra cez aplikáciu telekom, ale či sa dá uhradiť tak ze by som uhradila faktúru za magio ale zaplatila by som to faktúrou vo vyúčtovaní bud za mobilné ale pevne služby v nasledujúcej faktúre? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Môžeš požiadať o splatkovy kalendar (ak si majitel cisla)  telefonicky na linke 123 13 - financne  (spoplatnena linka) , pisomne, osobne na predajni, na linke  0800 123 456, taktiez listom alebo e-mailom.  

O splatkovy kalendar mozes poziadat ak este nemas odpojene cislo alebo o nejde o prvu vystavenu fakturu, taktiez ak si uz v priebehu 12 mesiacov neziadal 2x o splatkovy kalendar. Su tam este dalsie podmienky, ale blizsie informacie ti vedia taktiez povedat potom na financnom 123 13. 

V e-mailovej a pisomnej ziadosti by si mala uviest telefonne cislo, meno a priezvisko, adresu a datum narodenia, taktiez pripadne nejake kontaktne cislo a to, ze ziadas o splatkovy kalendar. V pisomnej by mal byt aj tvoj podpis, ak si majitelom cisla.

Žiadosť môžete smerovať:

  • elektronicky na e-mailovú adresu:

pohladavky@telekom.sk

alebo listom na adresu spoločnosti: Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz