Nezaplatená faktúra

Otázka

  • 0

Splatnosť  faktúry bola 6.2.2019,tak že mohla by som zaplatiť faktúru až 13.2.2019, nakoľko som  momentálne nezamestnaná  a sociálne dávky mi stiahli na polovicu.Dalo  by sa zaplatiť faktúru až 13.2.2019 ,ked bude mať môj brat výplatu.Za kladné vybavenie mojej žiadosti Vám vopred dakujem a prajem pekný den.Nasledujúcu faktúru zaplatim naas.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Toto treba napísať na mail pohladavky@telekom.sk, alebo zavolať na 12 313 (linka je spoplatnená). Tu na fóre Ti s tým ťažko pomôžeme. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Môžeš požiadať o splatkovy kalendar (ak si majitel cisla)  telefonicky na linke 123 13 - financne  (spoplatnena linka) , pisomne, osobne na predajni, na linke  0800 123 456, taktiez listom alebo e-mailom.  

O splatkovy kalendar mozes poziadat ak este nemas odpojene cislo alebo o nejde o prvu vystavenu fakturu, taktiez ak si uz v priebehu 12 mesiacov neziadal 2x o splatkovy kalendar. Su tam este dalsie podmienky, ale blizsie informacie ti vedia taktiez povedat potom na financnom 123 13. 

V e-mailovej a pisomnej ziadosti by si mal uviest telefonne cislo, meno a priezvisko, adresu a datum narodenia, taktiez pripadne nejake kontaktne cislo a to, ze ziadas o splatkovy kalendar. V pisomnej by mal byt aj tvoj podpis, ak si majitelom cisla.

Žiadosť môžete smerovať:

  • elektronicky na e-mailovú adresu:

pohladavky.mob@telekom.sk (v prípade služieb mobilnej siete)
pohladavky.pev@telekom.sk (v prípade služieb pevnej siete)

  • písomnou žiadosťou smerovanou na adresu:

Slovak Telekom, a.s.
Oddelenie správy pohľadávok
Horná 77
974 08 Banská Bystrica

  • telefonicky, prostredníctvom bezplatnej Zákazníckej linky 0800 123 456, ktorá je vám k dispozícii v rámci Slovenska počas pracovných dní od 08:00 hod do 21:00 hod.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @zuzana456,

tak ako uviedol @composite19 svoju požiadavku môžeš zaslať mailom na adresu  pohladavky@telekom.sk, alebo listom na adresu spoločnosti: Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava

Ďakujeme za Tvoj príspevok a tiež zato, že nám pomáhaš udržiavať fórum priateľským a produktívnym prostredím pre všetkých členov.

Prajem pekný deň 

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar