Nezaplatená faktúra

Otázka

  • 0

Splatnosť  faktúry bola 6.2.2019,tak že mohla by som zaplatiť faktúru až 13.2.2019, nakoľko som  momentálne nezamestnaná  a sociálne dávky mi stiahli na polovicu.Dalo  by sa zaplatiť faktúru až 13.2.2019 ,ked bude mať môj brat výplatu.Za kladné vybavenie mojej žiadosti Vám vopred dakujem a prajem pekný den.Nasledujúcu faktúru zaplatim naas.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Toto treba napísať na mail pohladavky@telekom.sk, alebo zavolať na 12 313 (linka je spoplatnená). Tu na fóre Ti s tým ťažko pomôžeme. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Môžeš požiadať o splatkovy kalendar (ak si majitel cisla)  telefonicky na linke 123 13 - financne  (spoplatnena linka) , pisomne, osobne na predajni, na linke  0800 123 456, taktiez listom alebo e-mailom.  

O splatkovy kalendar mozes poziadat ak este nemas odpojene cislo alebo o nejde o prvu vystavenu fakturu, taktiez ak si uz v priebehu 12 mesiacov neziadal 2x o splatkovy kalendar. Su tam este dalsie podmienky, ale blizsie informacie ti vedia taktiez povedat potom na financnom 123 13. 

V e-mailovej a pisomnej ziadosti by si mal uviest telefonne cislo, meno a priezvisko, adresu a datum narodenia, taktiez pripadne nejake kontaktne cislo a to, ze ziadas o splatkovy kalendar. V pisomnej by mal byt aj tvoj podpis, ak si majitelom cisla.

Žiadosť môžete smerovať:

  • elektronicky na e-mailovú adresu:

pohladavky.mob@telekom.sk (v prípade služieb mobilnej siete)
pohladavky.pev@telekom.sk (v prípade služieb pevnej siete)

  • písomnou žiadosťou smerovanou na adresu:

Slovak Telekom, a.s.
Oddelenie správy pohľadávok
Horná 77
974 08 Banská Bystrica

  • telefonicky, prostredníctvom bezplatnej Zákazníckej linky 0800 123 456, ktorá je vám k dispozícii v rámci Slovenska počas pracovných dní od 08:00 hod do 21:00 hod.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @zuzana456,

tak ako uviedol @composite19 svoju požiadavku môžeš zaslať mailom na adresu  pohladavky@telekom.sk, alebo listom na adresu spoločnosti: Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava

Ďakujeme za Tvoj príspevok a tiež zato, že nám pomáhaš udržiavať fórum priateľským a produktívnym prostredím pre všetkých členov.

Prajem pekný deň 

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz