EASY KARTA S NOVÝM MOBILOM

Otázka

  • 0

Dobrý deň, na stránkach https://www.telekom.sk/volania/eas2019_02_06_18.38.54.png vybrať nový mobil K EASY KARTE sa stránka presmeruje na https://www.telekom.sk/vypredaj-telefonov#!/vyber-hw 

Výpredaj mobilov kde sú 5-6 ročné zastaralé haraburdy za veľmi veľmi vysoké ceny! 

Prosím Vás, dajte tam nejaké normálne telefóny K EASY SADÁM, nie každý preferuje paušál. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

23 odpovedí na túto otázku

  • 0

Veď si kúp len easy kartu a mobil (lepší a aktuálnejší) kúpiš v hocijakom elektre alebo cez eshop. 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Easy kartu mám, akurát že mi ju nevedia aktivovať už cca 2týždeň. ? 

Ale späť K tým mobilom, pred časom tu boli tiež podobné "výpredaje" alebo Telekom benefit kde sa vypredával starší model. 

Ale prezentovať 6 ročný HW za nový? Však už nespĺňa základné požiadavky napr.na bezpečnosť, je to už prakticky nepoužiteľný hw A za veľmi vysokú cenu.

Editoval/-a bonyek

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak s tým HW môžem len súhlasiť. Toto by som už ani svokre nekúpil???? Ale akosi nechápem, že Ti nevedia aktivovať easy. Veď vložíš kartu do mobilu, uskutočníš prvý hovor a karta je aktívna. Či? 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak by to malo byť, no ale nieje. Vložil som kartu do mobilu A žiadny signal. Volám na zákaznícku linku, že čo s tým? Na diktujem číslo, no a operator že karta/číslo nieje registrované. Hm, tak ju registrujte! Cca 10 minút vysvetľuje ako je to nemožné! Následne nájde formulár na stránke pre aktiváciu KARTY. Na diktujem všetky údaje karty aj osobné, s tým, že mi pošle "zmluvu" na podpis. To bolo pred cca 2týždňami. 

Medzitým ďalšie podobné pokúsi zlyhali, no až dnes som sa horko ťažko dopracoval/dopátral k onému formuláru 

https://www.telekom.sk/easy/registracia  

Tak snáď už to pôjde. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Čiže kartu si kupoval mimo Telekom. Ak si vyplnil registračný formulár, tak Ti poštou príde aktivačný kód pre aktiváciu easy. Je to trochu kocúrkovo, ale keď už si mal "tetku" na linke, ktorá Ti vysvetľuje, ako to nieje možné... Nuž , čo dodať. Snáď sa to už podarí.?

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ponuka je aka je ale co si cakal k EASY karte ? ak chces poriadny mobil zober si pausal..... 

ak je cena pre teba vysoka tak si kup mobil v inom obchode ale co pozeram, pohybuje sa to rovnako.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Čiže kartu si kupoval mimo Telekom. Ak si vyplnil registračný formulár, tak Ti poštou príde aktivačný kód pre aktiváciu easy. Je to trochu kocúrkovo, ale keď už si mal "tetku" na linke, ktorá Ti vysvetľuje, ako to nieje možné... Nuž , čo dodať. Snáď sa to už podarí.?

Kartu som kupoval cez Telekom.Sk aj S mobilom/tabletom, bolo ich viac, problém S aktiváciou je len s týmto číslom. 

Ps. 

Nie som žiadny nováčik, len som bol troška mimo. Viem čo A ako funguje, teda ako by malo fungovať, ale žiaľ niekedy nefungujú práve tie "najjednoduchšie" veci.  

Pps. 

SIM KARTU som skúšal samozrejme vo viacerých mobiloch asi v piatich. 

??? 

Nejaké ďalšie nápady/riešenie? 

Ďakujem

2019_02_07_19.09.21.png

2019_02_07_19.08.25.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ponuka je aka je ale co si cakal k EASY karte ? ak chces poriadny mobil zober si pausal..... 

ak je cena pre teba vysoka tak si kup mobil v inom obchode ale co pozeram, pohybuje sa to rovnako.  

Ponuka je otrasná, predávať 6ročný hw a označovať ho za nový, je už troška hanba, a ponúkať to ako výpredajové za tak vysokú cenu je bláznivé. 

Mám poriadny mobil, na to nepotrebujem paušál. 

Ps. 

Som zástanca výlučne produktov bez viazanosti. 

 

ponuka je aka je ale co si cakal k EASY karte ? ak chces poriadny mobil zober si pausal..... 

ak je cena pre teba vysoka tak si kup mobil v inom obchode ale co pozeram, pohybuje sa to rovnako.  

 

ponuka je aka je ale co si cakal k EASY karte ? ak chces poriadny mobil zober si pausal..... 

ak je cena pre teba vysoka tak si kup mobil v inom obchode ale co pozeram, pohybuje sa to rovnako.  

 

Čiže kartu si kupoval mimo Telekom. Ak si vyplnil registračný formulár, tak Ti poštou príde aktivačný kód pre aktiváciu easy. Je to trochu kocúrkovo, ale keď už si mal "tetku" na linke, ktorá Ti vysvetľuje, ako to nieje možné... Nuž , čo dodať. Snáď sa to už podarí.?

Kartu som kupoval cez Telekom.Sk aj S mobilom/tabletom, bolo ich viac, problém S aktiváciou je len s týmto číslom. 

Ps. 

Nie som žiadny nováčik, len som bol troška mimo. Viem čo A ako funguje, teda ako by malo fungovať, ale žiaľ niekedy nefungujú práve tie "najjednoduchšie" veci.  

Pps. 

SIM KARTU som skúšal samozrejme vo viacerých mobiloch asi v piatich. 

??? 

Nejaké ďalšie nápady/riešenie? 

Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ježiš Mária, aj to fórum si tu žije samostatným životom ???

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak podľa toho screenu vyššie si ju registroval len včera, takže Ti ostáva len počkať na kuriéra. Ak nie, tak zájdi rovno na pobočku (ak máš možnosť), nech to teda aktivujú oni, alebo nech Ti vymenia sim kartu. Inú možnosť nevidím. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ježiš Mária, aj to fórum si tu žije samostatným životom ???

Sa Ti tie príspevky akosi rozmnožili.??

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Tak podľa toho screenu vyššie si ju registroval len včera, takže Ti ostáva len počkať na kuriéra. Ak nie, tak zájdi rovno na pobočku (ak máš možnosť), nech to teda aktivujú oni, alebo nech Ti vymenia sim kartu. Inú možnosť nevidím. 

presne :) pockat alebo ist osobne :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Podľa toho, čo Ti poslali v správe, kartu máš aktívnu - registrovanú, ak Ti nepomôže reštart telefónu tak si ju choď vymeniť na predajňu, aj nová karta môže byť chybná:-( alebo zavolaj na 0800 123 777 nech Ti to pozrú v systéme.

Editoval/-a folky
oprava

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak kurier samozrejme neprišiel S ničím. A ako som predpokladal a aj podľa operatora zákazníckej linky karta stále NIEJE REGISTROVANÁ V SYSTÉME. Vidí tam pokus/nejakú aktivitu ohľadom tohoto, ale nejak to nefunguje. 

Že v tom je/bude nejaký bordel, bolo jednoznačné s toho čo som popísal vyššie. 

Editoval/-a bonyek
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Tak kurier samozrejme neprišiel S ničím. A ako som predpokladal a aj podľa operatora zákazníckej linky karta stále NIEJE REGISTROVANÁ V SYSTÉME. Vidí tam pokus/nejakú aktivitu ohľadom tohoto, ale nejak to nefunguje. 

Že v tom je/bude nejaký bordel, bolo jednoznačné s toho čo som popísal vyššie. 

Registračný formulár k Easy karte sa podpisuje pri preberaní SIM karty. Nikdy sa nepreposiela dodatočne. 

Pre vyriešenie Vášho problému je potrebné spísať reklamáciu na data@telekom.sk aby príslušné oddelenie preverilo aktivaciu SIM karty. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mirko, 

Ten som podpísal pri kúpe zariadenia/í, ako píšem vyššie bolo ich viac, ku všetkým hw je pribalené aj EASY KARTA. Problém nebol len s týmto. 

Ps. 

Odkiaľ berieš že sa "Nikdy sa nepreposiela dodatočne." ??? 

K čomu ho potom majú na stránke? A odkiaľ a na základe čoho mi prišiel potom ten ďakovný email za REGISTRÁCIU??? 

Pps. 

Existuje predaj SIM kariet aj "mimo Telekomu" aj k tomu slúži registračný formulár. ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Mirko, 

Ten som podpísal pri kúpe zariadenia/í, ako píšem vyššie bolo ich viac, ku všetkým hw je pribalené aj EASY KARTA. Problém nebol len s týmto. 

Ps. 

Odkiaľ berieš že sa "Nikdy sa nepreposiela dodatočne." ??? 

K čomu ho potom majú na stránke? A odkiaľ a na základe čoho mi prišiel potom ten ďakovný email za REGISTRÁCIU??? 

Pps. 

Existuje predaj SIM kariet aj "mimo Telekomu" aj k tomu slúži registračný formulár. ?

Vyjadril som sa asi trochu zle - registračný formulár som nemyslel ten na stránke, ale ide o "zmluvu k Easy karte". Ak ale bol podpísaný, tak potom zlyhala aktivácia v systéme, a tam platí moja druhá časť odpovede - je nutné podať reklamáciu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Bez prístupu do siete asi bude ťažké realizovať hovor. 

SIM KARTA sa neprihlási do siete ani manuálne ani automaticky,  zrejme z vyššie popísaných dôvodov (nieje aktívna/registrovaná) 

???

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

EASY karta sa dá aktivovať iba uskutočnením prvého hovoru, najlepšie na číslo 12350, čo je EASY linka. Ak sa ti zobrazuje "žiadna sieť" skús mobilný telefón reštartovať a následne zavolať na číslo 12350 alebo vložiť SIM do iného mobilu a tam vytočiť hovor. Po zapnutí mobilu žiada od teba zadanie PIN kódu ? Ak nie, môže ísť o chybu SIM a je potrebné požiadať o výmenu osobne v Telekom centre. Skontroluj prosím aj to, či nie je mobilný telefón blokovaný pre našu sieť. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ľuboš, 

Viem ako sa aktivuje EASY KARTA. Pri tejto to však nefunguje! 

Reštart samozrejme bol, a píšem že sa skúšalo vo viacerých telefónoch, nepomohlo! 

PIN som zadával aj zmenil z pôvodného! 

Telefóny 2ks som kupoval u vás, (za hotovosť) aj keby boli blokované(nie su) tak by problém predsa nebol. + ďalšie 3telefóny Z voľného predaja tiež nefunguje! 

Ale to všetko som už popísal vyššie. 

Ps. 

Je rozdiel medzi aktiváciou A registráciou, a keďže z nejakého dôvodu číslo/SIM nieje registrované, asi bude ťažké aktivovať takúto SIM KARTU. 

Pps. 

opakovane som volal na zákaznícku linku a karta sa podľa operatora javí ako ne REGISTROVANÁ. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako som Ti písal vyššie, zober tú kartu na pobočku a nech Ti ju REGISTRUJÚ oni a AKTIVÁCIU urob tiež na pobočke. Ak to nepôjde, žiadaj výmenu sim karty. Evidentne tu niečo (niekto) zlyhalo. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar