zrušenie objednávky paušálu

Otázka

  • 0

Zdravím, objednala som si paušál cez internet, ktorý som si neskôr rozmyslela a už nemám oň záujem. Nič som nepodpisovala, zaujímalo by ma či to treba nejak zrušiť alebo to netreba už nijak riešiť, ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @KristinaK1111,

odpoveď od @A1B2C3  som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty.  Ak išlo objednávku nového paušálu, kolegovia Ti zavolajú pre overenie údajov a aj vtedy môžeš objednávku stornovať. Ak sa tak už stalo, tak potom stačí neprevziať zásielku od kuriéra a objednávka sa tiež stornuje.

Ďakujeme za Tvoj príspevok a tiež zato, že nám pomáhaš udržiavať fórum priateľským a produktívnym prostredím pre všetkých členov.

Prajem pekný deň 

Terka
 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako mam najľahšie a najpohodlnejšie stornovať objednávku online bez zbytočných telefonátov. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vyššie máš napísané možnosti prečítaj si ich ešte raz, a neviem prečo by to boli zbytočné telefonáty, prípadne ono aj tak reálne by to bol jeden telefonát ak by si sa dovolal prvýkrát na infolinku, a zároveň ak sa ti nechce ísť na pobočku to chápem, ale ak si s prepáčením lenivý zavolať niekde tak to už je iný level, a nie žiadna taká vec, že na stránke Telekom klikneš na "stornovať objednávku" nie je.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@bohus.dobisA čo sa hanbíš telefonovať?☺️Napíš súkromnú správu na FB stránke telekomu (aj tak Ti budú volať), alebo neprevezmi objednávku od kuriéra. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar