Faktúra

Otázka

  • 0

Zdravím. Zaplatil som faktúru dňa 1.2.2019 a píše mi,že mám platbu neuhradenú. 

15493691118841327486297470319438.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Aj je platba uhradená so správnym variabilným symbolom, tak sa pripíše zvyčajne do 48 hodín najneskôr.  Ak chceš mať istotu pošli doklad o úhrade mailom na adresu pohladavky@telekom.sk tam Ti to skontrolujú.

Ak sa platba uhrádza cez appku Telekom, je pripísaná okamžite, aspoň ja mám takú skúsenosť a appka mi uloží aj moju kartu, ktorú na to používam.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz