Faktúra

Otázka

  • 0

Zdravím. Zaplatil som faktúru dňa 1.2.2019 a píše mi,že mám platbu neuhradenú. 

15493691118841327486297470319438.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Aj je platba uhradená so správnym variabilným symbolom, tak sa pripíše zvyčajne do 48 hodín najneskôr.  Ak chceš mať istotu pošli doklad o úhrade mailom na adresu pohladavky@telekom.sk tam Ti to skontrolujú.

Ak sa platba uhrádza cez appku Telekom, je pripísaná okamžite, aspoň ja mám takú skúsenosť a appka mi uloží aj moju kartu, ktorú na to používam.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar