Chodí mi faktúra po odchode z Telekomu

Otázka

  • 0

Som nahnevaná neviem ani spať, čo mi došla práve SMSkou ďalšia faktúra z Telekomu a nie som už u tohoto operátora od augusta 2017, stále odo mna chcu peniaze! Uhradila som všetky nedoplatky, kvoli ktorým ma kontaktovala vymáhačská spoločnosť telekomu, a to som odišla do Orange ešte v auguste minulého roku.. uhradila som nevediac o čo ide len aby sa poplatky nenavysovali. Uhradila som v novembri 85 euro za netuším čo lebo mi zamestnanci telekomu nevedeli povedať, že pravdepodobne poplatky za neuhradenú predošlú faktúru. Avsak po uhradení nedoplatku mi prišla další mesiac december faktúra za 4,99. Považovala som to za ich chybu keďže som mala všetko vyrovnane a platím si predsa faktúru od svojho terajšieho operátora Orange. Tak som na SMS nereagovala a začiatkom januara mi volala vymáhačská spoločnosť že mám zaplatiť 26 euro! Opäť som nevedela za čo, vybrala som sa do telekomu aby mi to vysvetlili, lebo firma ktorá mi volala nevedela za čo. V Telekome mi pracovník opäť povedal netuší za čo, zrejme nedoplatok za oneskorene uhradenie faktúry. Pýtam sa, dobre, keď uhradím faktúru aj keď neviem za čo, už mi nebude nič chodiť? Povedal áno všetko bude vyrovnané. A teraz je február a pípne mi ďalšia smska že vystavili sme Vám faktúru za 4,99! Už si neviem rady dokedy to bude pokračovať? Nič s telekomom nemám a nikto mi nevie pomôcť? Nestalo sa to niekomu? Som doma s dietatom dostávam podporu od štátu a budem donekonečna platiť telekomu za niečo nepravom? Prečo?! 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0

Na každej faktúre musí byť uvedený dôvod poplatku (hádam tam není uvedené len, že poplatok-4,99) . Keďže sa jedná o stále tu istú sumu, tak to môže byť aj nejaké zariadenie v prenájme ktoré ste neodovzdal. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vzdy keď pride SMS je v nej uvedené cislo adresáta akých sluzieb sa to týka . Takze nie nic jednoduchšie ako zavolať na zákaznícku linku 0800123456. a informovta sa na to . A pokial je to neoprávnene tak musis mat  potvrdenia o to že faktury mas uhradené. A spísať reklamáciu či už na predajni, alebo office@telekom.sk pripadne poštou na ich adresu.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dostala si v Orange nové číslo, alebo používaš to isté ako v Telekome? Treba si v Telekome overiť aké tel.čísla, resp.paušály sú aktivované na tvoje meno.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne ale žiadnu faktúru do mailu neposielajú iba SMSkou krátka správa že vystavili sme Vám faktúru za 4,99 ... nepíšu prečo a keď som sa informovala nevedeli povedať že zrejme poplatok za niečo predtým neuhradene. Preniesla som si na prelome august september 2018 aj číslo do Orangu takze mám rovnaké. Poslala som im mailom sťažnosť ale zavolam este na zakaznicku linku. Ďakujem za rady

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nedáva to predsa zmysel keď mi pracovník na začiatku januára v auparku povie, že sam nevie za čo zrejme nedoplatok a keď to uhradíte už Vám nič nepríde. A predsa zase prišla SMS. Keby som tu fakturu videla tak viem ale nemám ani jednu. Keď som sa včera v noci registrovala na tejto stránke pridala som svoje údaje s mobilným číslom tak mi napísalo nemáte žiadne faktúry. Lebo u nich nemám ani žiadne služby. Ak neuhradim týcho dalších 5 EUR znamená že začiatkom marca ma opäť bude kontaktovať vymáhačská firma MBA že mám zaplatiť 26 euro s poplatkami za neuhradenú ďalšiu faktúru. Je to svinstvo že nevedia poslať fakturu ani podať informáciu za čo vlastne chcú peniaze. Nerozumiem už tomu, preto som sa tu chcela opýtať či niekto nemá podobnú skúsenosť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aby Telekom posielal faktúry na email, treba si túto službu aktivovať  https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1

Zmenila si operátora až po skončení viazanosti? Na prenesené číslo by nemali chodiť žiadne sms o faktúre.  

 Treba spísať reklamáciu https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/reklamacie#-0 

prípadne by ti mohli poradiť @Ľuboš alebo @Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno bolo to už dávno po viazanosti žiadny mobil od nich nemám. Skúšala som teraz volať na zákaznícku linku ale nedá sa dovolať zatiaľ že dlha čakacia doba :-( ďakujem za radu, mám im napísať  mail? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Súkromnú správu @Ľuboš je práve prihlásený

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Za seba sa mi to nikdy nestalo ani pri OR, ani O2 ani TK. Takže problém bude niekde inde, zrejme na vymáhaní treťou stranou. Napíš a popíš problém na pohladavky.mob@telekom.sk

Inak veľa šťastia s OR, tam je kopec krásnych iných "prozákazníckych" "fičuriek", ako je napr. 14+4 dní lehota na prenos čísla (už sa to tu mlelo veľakrát) alebo moja vlastná skúsenosť s výpoveďou na predajni OR, kde prijali fyzicky moju žiadosť 31.v mesiaci, ale zaregistrované v systéme až 1.v následujúcom mesiaci, čo pri výpovedi  zmluvy znamená pre teba ďalší mesiac užívania nechcených služieb.... Jááj, radosť sa rozpisovať. Keby som mal čas, kľudne sa s istotou a až takou pasiou vrhám do súdnych sporov.

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz