Nedaju sa objednat sluzby na SRO

Otázka

  • 0

Dobry den,

po dvoj rocnej viazanosti som si chcel aktivovat sluzby cez internet ale ked chcem zadat fakturacne udaje, je mozne zadat len pre fyzicke osoby, moznost Firma nie je mozne zaskrtnut. Ako mam dalej postupovat?

Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Na stránke Ti vyskočí okno Potrebujete poradiť, napíš tam svoje číslo a zavolajú Ti a spracujú požiadavku, prípadne im môžeš napísať aj cez chat, dole vpravo zelená ikona, alebo napíš svoju požiadavku mailom na marketing@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz