Otázka

  • 0

Dobrý deň chcel by som sa opýtať ohľadom preplatenia zmluvnej pokuty za prenos čísla ku Vám. Som maximálne nespokojný s prístupom na predajni vo Veľkom Krtíši! Paušál som prenášal z O2. Paušál som uzatváral cez telefonický hovor s operátorkou T-Com a tá mi opakovane volala a ponúkala výhodnejší paušál ako som mal pôvodne v O2. Všetko sme dohodli a informovala ma že pri predložení faktúry ktorú som uhradil v O2 mi bude okamžite preplatená zmluvná pokuta na predajni vo VK, formou cash..Už 2 týždne to presúvajú že mám prísť o pár dní! A že zmluvná pokuta nebola zadaná v ich systéme že to musia zadať..Dohoda s operátorkou bola iná! Ja nemám čas chodiť každý deň ako na chlieb do T -com predajni! Nejde o tých cca 60 € ale o princíp!! Pri najbližšej príležitosti odchádzam z T-com a ruším všetky služby!A pri každej možnosti medializácie budem moju zlú skúsenosť posúvať dalej!!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ten istý problém som mal aj ja. Čakal som asi mesiac na preplatenie zmluvnej pokuty. Musel som skoro každý týždeň volať na zákaznícku linku lebo to vlastne ani nemali v systéme. Nakoniec som sa dovolal k veľmi milej operátorke ktorá hneď všetko poriešila. Počas hovoru priamo volala na finančné oddelenie kde sa to poriešilo. Následne mi prišiel mail že to potvrdili a peniaze mi prišli. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Napíš a opíš celý problém, prilož prílohy a pošli všetko priamo na finančné oddelenie, bude to tak najrýchlejšie. pohladavky.mob@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar