Zmeškané hovory

Otázka

  • 0

Zdravím!Zhruba dva týždne,mi vôbec nechodia sms-správy,upozorňujúce na zmeškané hovory počas mojej nedostupnosti.Taktiež volajúcim nepríde žiadna notifikácia,že som zapol mobil.Je to jedna zo základných služieb,ktorá ako som sa dočítal na webe,je automatická a bezplatná.Volal som včera s operátorkou "ružových",no evidentne "tápala" a silou-mocou ma presviedčala,že chyba je na mojej strane...Ale v čom?!Upozorňujem,že som technicky pomerne zdatný typ,čo sa týka mobilov i počítačov a nastavenia môjho Samsung Note8,mi nerobí problémy...A nie,nemám zapnuté CLIR,ani blokovanie hovorov,ba dokonca som dnes mobil vrátil do továrenskych nastavení,no chyba sa stále opakuje!Kde bude teda chyba?Vie mi niekto pomôcť?

Editoval/-a kocurik3415

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

10 odpovedí na túto otázku

  • 0

Tu sa dočítaš viac https://www.telekom.sk/wiki/volania/zmeskane-hovory

a na tvojom mieste vy som volal linku technickej podpory 0800 123 777

 

" Taktiež volajúcim nepríde žiadna notifikácia..." chodí to len vrámci operátora, takže ak ti volal zákazník z inej siete ako Telekom, tak jeho operátor sa nemá odkiaľ dozvedieť, že ty si zapol. Ak volajúcemu prišla SMS o tom, že si dostupný, tak on bol určite ako volajúci držiteľom mobilného čísla siete Telekom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dík za odpoved...Ten odkaz čo si dal som čítal ešte predtým,než som sem písal...To mi však žiadno nepomôže.Píšu tam,že tráva je zelená a slnko svieti.A nad to slnko mi je tiež jasné,že mi volala priateľka,ktorá je v najslamlepšej sieti Telekom a neprišlo jej nič!V pondelok zavolám na tú ich "technickú linku",s ktorou mám tiež svoje skúsenosti!...Však "zažime to spolu"!??????

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte!Dík za ochotu...ASK,aj Tebou odporúčanú tému som už pozeral.Začína ma to už štvať.Doposiaľ všetko normálne fungovalo,ako píšem i mobil som preinštaloval (zbytočne),dnes ráno mi volala priateľka (tiež má Telekom),na skúšku pri mojom zapnutom "Leteckom režime" a zasa žiadna sms-ka!Ale divná je ešte iná vec...píšete tam: "skontroluj v nastavení hovorov  v časti Presmerovať v prípade nedostupnosti, či je vyplnené číslo pri nedostupnosti +421903333668".Ja tam mám číslo:+421903333999 a keď sa ho pokúsim zmeniť na hociaké iné,napíše mi:"Nepodarilo sa prečítať údaje-neočakávaná odpoveď zo siete"!Ďaľšie nápady?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ešte doplním,že mi nefungujú ani kódy na spravovanie odkazovej schránky (aktivácia,deaktivácia),napr.: ##002#

Screenshot_20190127-112410_Contacts.jpg

Screenshot_20190127-112441_Phone.jpg

Screenshot_20190127-112457_Phone.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

skúsil si zadať pri nedostupnosti  +421903333668 ? nejde? skús napísať na FB https://www.facebook.com/telekom.sk/

už si nepamätám u ktorého operátora to bolo, pri nepoužívaní odkazovej schránky ju  deaktivoval

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

##002# musi chodit, ak nejde, mas ozaj problem s tvojou SIM. Sietovy kod chodi na vsetkych mojich sim aj u ostatnych operatorov. Hladaj ozaj chybu u technickej podpory.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Chlapi nič z toho čo mi radíte nefunguje,ani zmena čísla v menu presmerovanie hovorov,ani kódy mi neberie-kuk vyššie na moje prílohy...Zajtra volám tech.podporu!Ďakujem a pekný zvyšok dňa.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak máš možnosť preložiť SIM do druhého telefonu, tam zmeniť  číslo 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím!To "ASK"-vyskúšal som,nešlo meniť presmerovanie a ani nebralo servisné kódy v mojom staručkom  Sony Ericsson K600i .Dnes som volal na servisné stredisko a tam mi týpek oznámil,že chyba je na ich strane (dúfam).Vraj má viacero ľudí podobné problémy ako ja a je to spôsobené tech.problémami z LTE sieťami VOLTE.Mám teda čakať až to vyriešia...Zažime to spolu!??

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar