Otázka

  • 0

Dobrý deň, skončila mi viazanosť v january a keďže nie som spokojná s ponukou ktorú som dostala zaujímalo by ma či je možné ponechať si paušal zatiaľ bez viazanosti pokiaľ sa nerozhodnem či prejdem ku inému operátorovi?

Zaujímalo by ma aj keďže som správca magenty či naša skupina ostane funkčná aj keby som z nej odišla. Rada by som ešte vedela či je nejaká pokuta keby som odišla z telekomu teraz počas toho kým nemám obnovenú viazanosť.

Ďakujem pekne za odpoveď

Prajem príjemný zvyšok dňa

Buknová

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

20 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Dobrý deň, skončila mi viazanosť v january a keďže nie som spokojná s ponukou ktorú som dostala zaujímalo by ma či je možné ponechať si paušal zatiaľ bez viazanosti pokiaľ sa nerozhodnem či prejdem ku inému operátorovi?  áno, ale bez bonusov a zliav ktoré boli len počas viazanosti

Zaujímalo by ma aj keďže som správca magenty či naša skupina ostane funkčná aj keby som z nej odišla.  

 

 

Rada by som ešte vedela či je nejaká pokuta keby som odišla z telekomu teraz počas toho kým nemám obnovenú viazanosť. nie je

Ďakujem pekne za odpoveď

Prajem príjemný zvyšok dňa

Buknová

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Paušál bez viazanosti môžeš naďalej používať bez problémov. Ak si mala Happy paušál, tak ešte polroka za nezmenenú cenu (potom za cenníkovú, vyššiu cenu). Treba si to ale overiť v zmluve. 

Pokuta Ti nehrozí žiadna, keďže Ti skončila viazanosť. 

Čo sa týka magenty, keďže si správca, Tvojím odchodom skupina zanikne. Niekto bude musieť vytvoriť buď novú skupinu, alebo sa k niekomu pridať. 

Pri výpovedi zmluvy platí 30dňová výpovedná lehota a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po podaní výpovede. 

Editoval/-a composite19
odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pozor, trochu upravím composite19, cenníková cena začne platiť okamžite pri paušáloch Happy bez viazanosti, t.j. ak ste mali nižšiu cenu vplyvom viazanosti, nastúpite na plnú ihneď po skončení viazanosti (aj v strede fakturačného obdobia, kde sa to prejaví ako alikvotná čiastka počas posledného mesiaca, alikvotná čiastka počas zvyšných dní po viazanosti). Ešte 6 mesiacov platí cena dohodnutá na pevné služby, nie na mobilné!!! Neviem prečo to tak je. Ostatné platí to, čo píše composite19.

Editoval/-a Marcel
odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Marcel, ďakujem za upozornenie a zároveň sa ospravedlňujem za dezinformáciu. Ja sám mám ešte dva Happy paušály (jeden končí v máji a druhý v decembri) a žil som v tom, že cena je platná 30 mesiacov. Hneď som vytiahol zmluvu, aj dodatok k zmluve a zistil, že pravdu máš. Pozrel som aj dodatok k pevným službám a tam je tých 30 mesiacov. Nejako sa mi to v tej makovici pomotkalo.?Ale dobre vedieť, lebo v máji by som sa asi veľmi čudoval z výšky faktúry.??

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Stane sa... Krátko pred skončením viazanosti ( cca 2 týždne,treba vyjednávať) výhodnejšie ceny. Kto nevyjednáva okráda sám seba... Štandardná viazanosť je 24 mesiacov. 

Editoval/-a Juraj0506
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne konci v aprili. Uz sa pripravujem na turecky biznis :-D

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

?????. Trošku som sa zasmial. Áno dávam ti za pravdu... Pokiaľ nechceš zbytočne platiť,tak musíš vyjednávať,ako na tureckom trhu.?? Je to skutočne tak...

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Hej, tiež som sa zasmial.?Je to skutočne neskutočné?, bohužiaľ. Problém je v tom, že s turkom sa dododneš vždy. Many sú many.?

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Alebo ísť do  kyslíka a ten ti to dá bez viazanosti,ale musíš rátať s tým,že nebudeš mať sieť,ako Telekom,alebo Orange. Poštárský operátor tiež nemá viazanosť a dá najlacnejšie ceny, zo všetkých operátorov, ale nemá zďaleka takú sieť,ako kyslík o Telekome a Orangei,ani nehovorím.Výber je na našich prioritách.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neviem ako kyslík, ale pomaranč má u nás parádne pokrytie. O poštároch nemôže byť ani reč. Ako sa hovorí, peniaze sú vždy až na prvom mieste. Ale kebyže si mám vybrať medzi lacnejšou a zlou sieťou a medzi Telekomom, tak nie je o čom, radšej si priplatím. Takže priority sú jedna vec, kvalita siete vec druhá. Našťastie konkurencia nespí a my si môžeme zvoliť nejakú tú zlatú strednú cestu. 

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Neviem ako kyslík, ale pomaranč má u nás parádne pokrytie. O poštároch nemôže byť ani reč. Ako sa hovorí, peniaze sú vždy až na prvom mieste. Ale kebyže si mám vybrať medzi lacnejšou a zlou sieťou a medzi Telekomom, tak nie je o čom, radšej si priplatím. Takže priority sú jedna vec, kvalita siete vec druhá. Našťastie konkurencia nespí a my si môžeme zvoliť nejakú tú zlatú strednú cestu. 

Postari maju strasne deravu siet a je to vyhodne iba pre tych,co sa zdrzuju v okresnych mestach.Do Orange som po tychto "vianocnych"akciach prenasal vsetky 4.cisla a zatial spokojnost.A preniesol som ich naozaj len koli cene...co som bol vsak prekvapeny,ze mi vcera volali z Telekomu,ci by som zvazil navrat ,ak by ponukli rozumnu cenu.Kedze je v Orange viazanost naozaj minimalna(nebral som telefon),tak som zvedavy co mi budu chciet v Telekome ponuknut.Ak by to bola suma ako v Or ,tak by som ten prechod este zvazil.Nie koli nostalgii,ale ked som mal v Telekome nejaky problem a bolo treba podat reklamaciu,tak mi vzdy vysli v ustrety.Jedine minus je u nich to saskovanie na konci viazanosti.Pomaranc aj Modraci s tym take caviky nerobia.Ak vidia,ze ide o platiaceho zakaznika a aponukaju ten kokretny pausal v takej cene,ako to zakaznik ziada,tak mu ho daju.Telekom naozaj zjednava ako na Turecokom trhovisku

Editoval/-a Merfi
odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Merfi, hovoríš mi z duše a musím len súhlasiť.

Len mi nejde do hlavy, prečo sa Ti ozvali až teraz. Ponúkli Ti aj preplatenie zmluvnej pokuty? Keďže si u pomaranča viazaný. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Hoši, 40% z cenníkovej ceny beriem... To je 18 EUR za ANO L, to sa dá a Orange mi vyvoláva na týždennej báze, ponuka 50% zľavu, ale ja to proste nechcem. Mám otestované všetky SIM karty operátorov a P3 test skutočne zodpovedá realite. Proste TK má sieť. A to je vidieť. A to nie je len o pokrytí, to je aj o pripojení BTS na optiku. Ak porovnám Orange a pustím Speedmeter.sk test, tak to sa na TK nechytá, proste nikde a v ničom. Pomarančoví majú polovičné rýchlosti všade, nech si v centre krajského mesta, nech si na vidieku, kdekoľvek. Jednoducho OR sa prepája cez mikrovlny a je to vidieť. Darmo majú plný signál na telefóne. Preto budem musieť "bazárčiť" a zjednávať. :-D

Editoval/-a Marcel
odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ANO L so 40% (50% by bolo super) zľavou by som bral aj ja, len aby som nemusel odísť. Pretože sieť, ale aj ako píše @Merfivybavenie nejakého problému či reklamácie je u nich na jedničku (aspoň u mňa). @Marcela čo sa týka rýchlostí, OR niekde nedosahuje ani polovičné hodnoty telekomu. Darmo, nech hovorí kto chce, čo chce, telekom má fakt premakanú sieť, a to aj v pivnici (doslova).?

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@Merfi, hovoríš mi z duše a musím len súhlasiť.

Len mi nejde do hlavy, prečo sa Ti ozvali až teraz. Ponúkli Ti aj preplatenie zmluvnej pokuty? Keďže si u pomaranča viazaný. 

Volali mi ohladom magenty,ci by som ju nechcel pretoze mam net aj telku z Telekomu.Panicke na linke som povedal,ze by som rad,ale vsetky 4 pausaly som na vianoce migroval.Az potom zacala s navrhom,ci by som sa nechcel vratit,ak by ma ponuka zaujala.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Hoši, 40% z cenníkovej ceny beriem... To je 18 EUR za ANO L, to sa dá a Orange mi vyvoláva na týždennej báze, ponuka 50% zľavu, ale ja to proste nechcem. Mám otestované všetky SIM karty operátorov a P3 test skutočne zodpovedá realite. Proste TK má sieť. A to je vidieť. A to nie je len o pokrytí, to je aj o pripojení BTS na optiku. Ak porovnám Orange a pustím Speedmeter.sk test, tak to sa na TK nechytá, proste nikde a v ničom. Pomarančoví majú polovičné rýchlosti všade, nech si v centre krajského mesta, nech si na vidieku, kdekoľvek. Jednoducho OR sa prepája cez mikrovlny a je to vidieť. Darmo majú plný signál na telefóne. Preto budem musieť "bazárčiť" a zjednávať. :-D

Mne na vianoce tu 40%zlavu ponukli a odmietol som ju,pretoze viem,ze este par mesiacov pred vianocami davali aj 50% zlavy.Navyse som bol dost nastvany za trapne dotahovanie ked som predlzoval net a telku,ked mi nechceli dat ako vernemu to,co novym ponukali uplne samozrejme.Preto mi uz potom neslo ani tak o 2eura(Pomaranc dal ponuku 16€ a Telekom 18€).Na 4.pausaloch to bol rozdiel necelych 8€ mesacne co nebola az taka tragedia.Ale hneval ma ich pristup a naozaj ma dostalo to,ze mi nechceli dat k netu a telke hw...Mam to od nich uz peknych par rokov a nikdy som nic nebral.

Toto by fakt mohli zlepsit.Pri lepsej komunikacii so zakaznikom by mali podstatne menej migrujucich

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

"Ale hneval ma ich pristup a naozaj ma dostalo to,ze mi nechceli dat k netu a telke hw...Mam to od nich uz peknych par rokov a nikdy som nic nebral.

Toto by fakt mohli zlepsit.Pri lepsej komunikacii so zakaznikom by mali podstatne menej migrujucich" 

 

 

 

To aby už človek migroval aj telku s netom (prípadne zrušiť zmluvu a spísať novú), len aby dostal hw. Si ani neviem predstaviť odovzdať set top boxy, router a znovu inštalovať nové (ale to je len naša lenivosť, asi to tak budeme musieť robiť vsetci). Viem, že Ľuboš písal, že vianočná ponuka platí pre všetkých, ale prax ukázala niečo iné. Ja som síce nebral teraz v decembri žiadny hw, ale toto by sa fakt malo zlepšiť. Každý, kto niečo predáva, sa snaží zákazníka všemožne si udržať, len Telekom je "iný". Keby sa tak správali všetci, tak tu máme 85% skrachovancov. 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mňa len bude mrzieť to, že budem sa musieť doprosovať, prenášať, robiť to divadlo okolo atď. Raz sa mi stalo, že Pán Kolesár (už tam nepracuje) mi predĺžil Happy XL za polovicu a ani nezjednával, vedel som ja čo chcem a on pochopil hneď, že som zbehli. Klobúk dole pred tým pánom, inteligentný chlap, vystupovanie, rozhovor na 5 minút. Neverím, že toto sa bude opakovať . Zámerne ho tu menujem, ako poďakovanie.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

"Ale hneval ma ich pristup a naozaj ma dostalo to,ze mi nechceli dat k netu a telke hw...Mam to od nich uz peknych par rokov a nikdy som nic nebral.

Toto by fakt mohli zlepsit.Pri lepsej komunikacii so zakaznikom by mali podstatne menej migrujucich" 

 

 

 

To aby už človek migroval aj telku s netom (prípadne zrušiť zmluvu a spísať novú), len aby dostal hw. Si ani neviem predstaviť odovzdať set top boxy, router a znovu inštalovať nové (ale to je len naša lenivosť, asi to tak budeme musieť robiť vsetci). Viem, že Ľuboš písal, že vianočná ponuka platí pre všetkých, ale prax ukázala niečo iné. Ja som síce nebral teraz v decembri žiadny hw, ale toto by sa fakt malo zlepšiť. Každý, kto niečo predáva, sa snaží zákazníka všemožne si udržať, len Telekom je "iný". Keby sa tak správali všetci, tak tu máme 85% skrachovancov. 

Nebolo treba.Stacilo nahlasit vypoved cez linku zakaznikov.Teda oznamit,ze ci sa to da aj cez telefon,alebo treba ist zrusit zmluvu na predajnu....A hw sa zrazu dal poriesit aj pre mna.Ale brat dal vypoved a dostal sa k hard kampani,aj ked uz oficko nebola.Takze ano.staci dat vypoved a dostanes sa aj k hw aj k lepsej cene.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar