Otázka

  • 0

Dobrý deň, 

mám problém, že nedokážem spojazdniť 4G na mojom mobile. Mám mobil podporujúci 4G, mám SIM podporujúcu 4G, mám v mobile povolené 4G, som v pokrytí 4G a mám v nastaveniach mobilnej dátovej siete pod APN zadané “internet”.

ďakujem za pomoc

4B603A8E-23DB-4DFF-984D-0D3C91E3C59F.png

B3FB4A9D-A745-470B-BDAF-0EBC41391964.jpeg

138745F0-8535-4963-91FA-EAC722F2CB11.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

17 odpovedí na túto otázku

  • 0

zavolaj na technicku podporu  tam ti vedia podla telefonneho cisla na dialku premerat v akom silnom pokryti 4G sa nachadzas, je mozne ze uz je to v oblasti kde je slabsi dosah

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

4G nedosiahnem ani keď som v centre Bratislavy. Vždy iba maximálne 3G plný signál. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

aj tak skuszavolat na podporu...skusia ju zresetovat alebo co a uvidis

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skus este nastaviť automatickú voľbu siete výberu operatora. Už som sa stretol s prípadmi že niektorý mali natvrdo zapnuté 2G resp 3G sieť a tým ho neprihlási do 4G siete .

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak mas telefon z ciny tak si over ci podporuje aj frekvencne pasma podla toho kde sa pripajas 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mám automatické vyberanie siete a mobil z mzone

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zavolaj na technicku podporu. Pripadne by  som skusil inu  simku  vloziť do telefonu. Na iPhone  by malo ist  4G  bez problemov . Pripadne este skus reset  iphonu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

1. Ozaj skús iný telefón, odstráň APN internet, lebo z toho, čo si dal printscr to vypadá, že to je zle nastavené (nekompletne). Defalt APN alebo reset APN a bod pripojenia by sa mal stiahnuť zo SIM karty. SIM Karta Telekom aj O2 to podporujú, Orange som musel zadávať ručne.

2. ako druhý bod by som si overil špecifikácie telefónu, či náhodou skutočne podporuje 800 MHz LTE BAND20 pásmo. (tvári sa to ako iPhone, ale nepíšeš aký fon máš)

3. reklamoval po overení v inom telefóne SIM kartu, prípadne ju vôbec nemáš, Never linku https://www.telekom.sk/internet/4g-internet/podporuje-moja-sim-karta-4g  pretože mne nejde už celé mesiace a nik s tym nič nerobí. Píše Chyba, skúste znova.

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Mám iPhone Xr a SIM som menil za novú v novembri keď som si kupil ten mobil. Keď som dal resetovať nastavenia, tak to tam znova dalo “internet”

Editoval iNyroo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ešte skús iný telefón, dosť možné že je vadná SIM. Aj to sa môže stať. A továrenské nastavenie následne, po výmene SIM, aby si si bol na 100% istý, že niečo niekde nezostalo vypnuté...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No  kedze kupoval iPhone v m:zone  nepredpokladam  ze by zakupil iphone určeny  pre ine frekvecie  ale stat  sa to môže. Skôr  odhadujem na zlu simku . 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pozeral som XR parametre na nete ale mozno sa mylim, tak ma opravte. Ako pise Marcel  o frekvencii 800Mhz a zariadenie podporuje siete od 850Mhz tak mu to nepojde, ci ? berie sa to, ze pripojenie je mozne od 850Mhz a vyssie ale to si nie som isty 

nasiel som model :

Model A2105*
FDD‑LTE (pásma 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 66)
TD‑LTE (pásma 34, 38, 39, 40, 41)
UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1 700/2 100, 1 900, 2 100 MHz)
GSM/EDGE (850, 900, 1 800, 1 900 MHz)

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prezisťoval som info primo  na servise m:zone :

Dobrý deň prajem,
iPhone XR by mal podporovať nasledovné:    
GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz)
UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1700/2100, 1900, 2100 MHz)
CDMA EV-DO Rev. A (800, 1900 MHz)
FDD‑LTE (Bands 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 29, 30, 32, 66, 71)
TD‑LTE (Bands 34, 38, 39, 40, 41)
 
800 MHz
To by mal byť LTE band 20, takže áno, je podporovaný.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Potom už len SIM.... Veď sa dohodni aj na predajni, nech si založia tvoju SIM do telefónu, ak nemáš možnosť a hneď to overia, príp. spísať hneď na mieste reklamáciu. Áno B20 je band20 teda 800 MHz.

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.