modem

Otázka

  • 0

vposlednom mesiaci mi vypadava modem. Mam problem s modemom, ktory mam uz vyse dvoch rokou. Stava sa mi ze po zapnuti mi na televizore vyhadzuje ,,bez signalu,, , nebo sa mi sekaju nahrane veci a nebo sa nedaju vobec prehrat. Co mam robit? Zatial to riesim tak, ze musim nachvilu vypnut modem a potom ho znovu zapojit.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Zavolaj na technickú podporu 0800 123 777. Dostupná je 24 hodín denne, 7 dní v týždni. 

Editoval composite19

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar