modem

Otázka

  • 0

vposlednom mesiaci mi vypadava modem. Mam problem s modemom, ktory mam uz vyse dvoch rokou. Stava sa mi ze po zapnuti mi na televizore vyhadzuje ,,bez signalu,, , nebo sa mi sekaju nahrane veci a nebo sa nedaju vobec prehrat. Co mam robit? Zatial to riesim tak, ze musim nachvilu vypnut modem a potom ho znovu zapojit.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Zavolaj na technickú podporu 0800 123 777. Dostupná je 24 hodín denne, 7 dní v týždni. 

Editoval composite19

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar