Nesedi suma faktury ,kora bola dohodnuta

Otázka

  • 0

Dobry den.Pri zriadovani magia internetu a TV mi bola vypocitana suma 21,14 eur.No Faktura za prvy mesiac mi prisla 40,25 eur.Ako je to mozne? Mam to brat ako podvod z vasej strany pri uzatvarani zmluvy?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

19 odpovedí na túto otázku

  • 0

Lebo sa  palti  mesiac  dobredu ako  tu vsetci vraveli a tiez ako to sami spominaju vo videu.  Druha  vec je  že  faktury za pevne sluzby vzdy  fakturovali za cely mesiac  teda napr. od 1 do 31 januara.  A nie  nedávali  fakturacne obdobbia  na pených sluzbach  fakturacne terminy ako pri mobilnych sluzbach ale mozno to zmenili.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Už je to vybavené Faktúra je od 15.12 do 14.1 ale nakoniec je tá suma vyfakturovana do 14.2 ,Nechápem prečo to tak píšu

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

presne ako pise Lukas949, SIPO nikdy neposielali, v SIPO mas RTVS co je nieco ine. 

a zbytocne sa tu budes rozculovat kym si neoveris fakty. My tvoju fakturu nevidime tak ti mozeme iba vseobecne poradit. riesenie je ako tu mas napisane : zavolat na 0800 123456, napisat email na office@telekom.sk, napisat na FB, napisat na chat na stranke, zajst osobne . Vyber si jednu moznost :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A  k tomu tomu SIPU neviem o tom ze by  telekom fakturoval sluzby cez SIPO. Telekom  väčšinou zriaduje  INKASO a to si sami ztrhnu z uctu  v posleny den uhrady faktúry.  

Úhrada faktúry:

  • Inkaso – každý mesiac budeme z vášho účtu inkasnou cestou sťahovať poplatky za 1. časť dvojmesačnej faktúry v termínoch splatnosti, uvedených na faktúre,
  • Hotovosť  ePoukaz na úhradu (šek) – vaša faktúra bude obsahovať 2 peňažné poukazy, ktoré uhradíte v termínoch uvedených na faktúre (každý mesiac len jednu čiastku),
  • Hotovosť  na predajných miestach Telekomu,
  • Prevod na účet – úhradu pošlete na niektorý z účtov Slovak Telekomu, podľa sumy a termínov splatností uvedených v hlavičke faktúry.

A v SMS o  vystavení faktúry mas  uvedeny kod  adresáta  ktorého sa  faktura týka aj variabilny symbol . 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na zákazníckej linke ta overia aj cez rodné číslo nie len kód adresáta. A faktúry v aplikaci sa nachádzajú v záložke faktúr . A pokial sa nič nemenilo tak pri pri pevných službách telekom má fakturačné cely mesiac od 1-31 daného mesiaca. A pri mobilných službách používa fakturačné dni od 7-6. , 15-14., 22-21. V mesiaci ale to sa mohlo zmeniť. Ale najjednoduchší spôsob volaj zakznicku linku 

017BDE6D-7F88-43EF-914D-96E151CB0E93.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Najlepšie a najjednoduchšie sa dá spojiť cez Facebook. Napíš súkromnú správu, kde uveď svoj problém, meno, tel. číslo a oni sa Ti ozvú. Ináč, faktúra je vystavená na určitý dátum, ale vždy v tom mesiaci platíš za celý mesiac. Čiže v januári platíš za celý január, vo februári za celý február atď. Máš to akoby predplatené. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak nemáte kód adresáta, na zákazníckej linke sa bez problémov overíte aj rodným číslom. Zavolajte tam dnes ešte raz, nech sa na to pozrú. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Faktúra stále neprišla,ani elektronicka ani poštou.Aplikacia nefunguje,akurát mi píše ,že mám uhradiť faktúru 40 eur.Do faktúry sa nedá vojsť.Na stránke telekomu tiež.Dam zaplatiť faktúru, vyskočí mi užívateľ je už pripojený a nič.Dovolat sa nedá pretože potrebujem číslo adresáta,ja ho nikde nemam.Presiel som celu zmluvu.Nedokazem sa v dnešnej dobe nijako spojiť s telekomom.Neuveritelne.Osobne môžem kašľať,lebo ako živnostník nemám dovolenku a stojí na to kopec peňazí.Takze už neviem.A navyše malo to prísť do SIPA a ani tam to neprišlo.Hlavna vec ,že mám zaplatiť.ale ja sa nemôžem nikde dostať.Predajca bol umna doma pri uzatváraní zmluvy,tak by mohol prísť aj teraz.Ale ani on nenechal číslo a meno sa nedá prečítať,vlastne tak všetko naskrabal,že nič sa nedá prečítať.A ešte vy my tu hovoríte,že suma je za polovicu decembra a za celý január,ale mne píše od 15.12 do 14.1 to je 30 dní.Nieje to do 31.1 ako píšete vy tu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tu je oficiálne video telekomu ohľadom prvej faktúry za pevne sluzby : 

 a to či ti pride faktura poštou záleží od toho ako mas nastavené faktúry. Faktura môže prist poštou mailom . Ale pokial  vie. Tak pokial ma zakaznik u nich aj internet automaticky ma elektronickú faktúru. Ale mozne že to už menili. Ale ako mas nastavené faktúry mas napísané v zmluve ako aj objednané sluzby a a tiež aké boxy mas mat . 

 

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Ešte aj tv narkóza by Ťa poslala do "preč"?Pozrú zmluvu, pozrú faktúru a hneď by im bolo jasné, že z toho reportáž nebude.?

Ale ako píše @Samer303, ak máš akékoľvek pochybnosti, treba to riešiť buď zavolaním na zákaznícku linku 0800 123 456, alebo reklamáciou, tu sa budeš zbytočne rozčuľovať. 

https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/reklamacie

Editoval composite19
odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Faktura mi pride postou? Lebo zatial mi prisla iba sms.O prenajme boxov tiez nikto nic nevravel.Mam taky pocit,ze to malo byt zadarmo akcia pre obyvatelov v dedine ,ze sa pripojime .Som zvedavy na fakturu

O prenájme boxov ťa museli na predajni oboznámiť, keďže musia sa každého spýtať či chce box s nahrávaním alebo bez nahrávania, zároveň by som rád vedel kde si zobral ten pocit, že to malo by byť zadarmo pre obyvateľov dieiny za to, že sa pripojíte, žiadnu takúto akciu Telekom určite nemá, prenájom boxov platí každý zákazník.

Najlepšie bude ak pôjdeš do Môjho Telekomu či do aplikácie a tam si pozri rozpis vo faktúre za čo presne platíš, musí to tam byť napísané, takto ti ťažko pomôžeme zistiť za čo presne platíš keďže len ty sám vieš zistiť čo máš vo faktúre, zároveň osobne si myslím ako všetci píšu, že platíš ešte za obdobie 15-31.12 a aktuálne 1.1.-31.1. a až budúci mesiac budeš platiť normálne. 

 

Mozem tento podvod nahlasit na policii a mozem odstupit od zmluvy na zaklade toho podvodu bez pokuty?40 eur nemienim zaplatit,toto dam hoci aj do TV reflexu

Však skús tú srandu, a na Polícii sa ti buď vysmeju alebo ťa pošlú preč s tým, že čo ich otravuješ zo sprostosťami. Keď aj keby nejaká chyba nastala, riešiť to najlepšie reklamáciou u Telekomu, Polícia s týmto nemá nič spoločné.

Editoval Samer303
odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Faktúru si môžeš pozrieť tu:

https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/novy-moj-telekom

alebo tu:

https://www.telekom.sk/telekom-aplikacia

alebo si môžeš aktivovať elektronickú faktúru:

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura?_ga=2.182838626.534873430.1544095489-1446586929.1544095489&_gac=1.16629444.1544611123.Cj0KCQiAgMPgBRDDARIsAOh3uyJBF9ifXocsb9Qpyh0qsPv2qoBG1M8lqL00s1TRUP0kfTmXB_xw8_MaAl-GEALw_wcB#-7

Ale bude to tak, ako píše @Lukas949, máš tam pol decembra a celý január. Počkaj si na faktúru, ktorá Ti príde poštou a uvidíš. Mne sa ešte nestalo, aby mi fakturovali niečo navyše. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Faktura mi pride postou? Lebo zatial mi prisla iba sms.O prenajme boxov tiez nikto nic nevravel.Mam taky pocit,ze to malo byt zadarmo akcia pre obyvatelov v dedine ,ze sa pripojime .Som zvedavy na fakturu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No keď mas. Zmluvu od 15 decembra . Tak vo faktúre. Mas zarátaní alikvotne cast mesiac 15 - 31.12 a 1.1. - 31.1. Plus prenájmy boxov za január a alikvotne cast za december .  Vo faktúre je vsetko rozpísané . 

 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aky predosly mesiac mam zaplatit.Ved zmluvu mam od 15 decembra 2018 .Mam platit za november kedy sme este ani optiku v dedine nemali ani ziaden telekom? Vysvetlite mi to normalne.Iba jeden mesiac mam telekom ,ziadne jednorazove poplatky som nemal podla dohody platit mal,som platit 21 eur prislo 40.Mozem tento podvod nahlasit na policii a mozem odstupit od zmluvy na zaklade toho podvodu bez pokuty?40 eur nemienim zaplatit,toto dam hoci aj do TV reflexu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Jeden celý mesiac plus alikvótna čiastka z predošlého mesiaca. Nemusí sa jednať o úplne celý mesiac (napr. 29 dní). Ďalšia faktúra Ti už príde tak, ako má. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Faktury su na mesiac dopredu a v prvej moze byt este kadeco jednorazove. V prvej je ciastocny mesiac dozadu a jeden dopredu. Na druhej strane prveho listu pdf faktury (da sa stiahnut z portalu ak este neprisla mailom alebo postou) je to presne aj s datumami rozpisane. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ale to mi bolo zatajene pri uzatvarani zmluvy.V sprave do mobilu mi prislo zaplatit za obdobie od 15.12 2018 do 14.1 2018 ,to znamena jeden mesiac a ak by to bolo za dva mesiace tak 21,14 x2 je 42,28   a nie 40,25

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie, pravdepodobne ide o prvú alikvotnú čiastku a čiastku za ďalší kalendárny miesiac. Z vlastnej skúsenosti mi nikdy nič nebolo zle faktúrované zo strany TK, skôr naopak v prospech zákazníka. Napr. Magenta1 sa nevzťahuje na roaming EU atď, pričom overené, že sa vzťahuje.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz