Otázka

  • 0

Chcem sa spytať, zle som zaplatil platbu za fakturu mal som platit 8,06 a omylom som zaplatil 806 eur kolko trva vratenie preplatku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

  Treba kontaktovať operátora na čísle 123 13 - finančné oddelenie  (linka je spoplatnená)

  resp. napísať email na adresu : pohladavky.pev@telekom.sk alebo pohladavky.mob@telekom.sk

požiadať o vrátenie preplatku . Nezabudni priložiť doklad o platbe.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prečo neplatíš cez aplikáciu Telekom v smartofóne?! Toto by sa ti nemohlo stať. Tam máš sumu,ktorú ti vystavil Telekom a cez platobnú kartu zaplatíš ju. V novej aplikácii je možnosť sparovať platobnú kartu z aplikáciou . Keď Ti prejde platba napíše ti,že ďakujeme za platbu znamená to,že platba prešla,alebo,aj ti príde SMS z banky,boli stiahnuté peniaze. Zhruba do dvoch pracovných dní sa peniaze pripíšu na účet spoločnosti Telekom.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Presne, v môj Telekom mám zapamätané karty, prebehnem čísla a poplatím len zapamätanou kartou. Je to najrýchlejšia cesta jedným klikom.

Ako píše ASK, najrýchlejšie je obrátit sa mailom na vyššie spomenuté maily.

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Alebo si zriadiť inkaso a nestaráš sa o nič. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz