Zla platba

Otázka

  • 0

Chcem sa spytať, zle som zaplatil platbu za fakturu mal som platit 8,06 a omylom som zaplatil 806 eur kolko trva vratenie preplatku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

  Treba kontaktovať operátora na čísle 123 13 - finančné oddelenie  (linka je spoplatnená)

  resp. napísať email na adresu : pohladavky.pev@telekom.sk alebo pohladavky.mob@telekom.sk

požiadať o vrátenie preplatku . Nezabudni priložiť doklad o platbe.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prečo neplatíš cez aplikáciu Telekom v smartofóne?! Toto by sa ti nemohlo stať. Tam máš sumu,ktorú ti vystavil Telekom a cez platobnú kartu zaplatíš ju. V novej aplikácii je možnosť sparovať platobnú kartu z aplikáciou . Keď Ti prejde platba napíše ti,že ďakujeme za platbu znamená to,že platba prešla,alebo,aj ti príde SMS z banky,boli stiahnuté peniaze. Zhruba do dvoch pracovných dní sa peniaze pripíšu na účet spoločnosti Telekom.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Presne, v môj Telekom mám zapamätané karty, prebehnem čísla a poplatím len zapamätanou kartou. Je to najrýchlejšia cesta jedným klikom.

Ako píše ASK, najrýchlejšie je obrátit sa mailom na vyššie spomenuté maily.

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar