Cena paušálu

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

volám sa Marek Baláž a Vaším zákazníkom som takmer 12 rokov. V decembri som menil paušál, predtým som využíval Happy M s tým, že ma vyšiel len 15 eur, vďaka skupine Magenta (zadarmo volania, sms a 2 gb internetu s tým, že keď presiahnem 2 gb, pokračujú neobmedzene s nižšou rýchlosťou). U tohto paušálu som chcel zotrvať, ale ako sa ukázalo, nemal by som žiadne výhody a cena by bola 24 eur. Tak vďaka skupine Magenta sme to dali na paušál ANO M dáta, kde platím 20 eur + príplatok za smsky a volania (viac ako 200 min), s tým, že mám 8 gb internetu. Pani ma ubezpečovala, že za túto cenu je to pre mňa najlepšia možnosť, tak som si povedal dobre a ceny idú hore, vraj to robia všetci operátori.

Včera som sa rozprával s kamarátom, ktorý dostal paušál ANO L za 18 eur, kde má neobmedzené volania, sms a 10 gb dát, len preto, lebo prestúpil do O2 (Paušál ANO M mu ponúkali za 12 eur)

Chcem sa spýtať, prečo mi pani na predajni povie, že ceny paušálov sú nemenné, teda že cena nedá znížiť? Nehnevajte sa, ale toto je príklad zavádzania a klamania a som zvedavý, ako sa mi k tomu vyjadríte.

S pozdravom

Váš znechutený verný zákazník Marek Baláž

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Nikto ta s nicim nezavadzal. Ked nie si spokojny odid. Nemas len tak chodit na predajnu ze si chces obnovit zmluvu, necuduj sa ze nic lacnejse nedostanes :) . Daj si prenos do O2 a budu ti volat z retencneho. 

 

Tu sa ti nikto nevyjadri, pretoze to je forum a nie zakaznicka podpora. (Stale nechapem ako si to niekto dokaze pomylit a mysli si ze toto je zakaznicka podpora)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Paušál Áno L za  18€ sa dá vybaviť cez retenčné oddelenie. To sa vybavuje krátko pred skončením viazanosti a je to bez telefónu.Keď,už máš viazanosť na iný paušál Áno,tak musíš počkať do skončenia viazanosti... Ináč nechápem prečo si to vybavoval cez predajňu,..

Editoval/-a Juraj0506
odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na predajni nič nevybavíš, to je základ chyby, ktorú si spravil. Predajňa pre mňa predstavuje akurát zberné miesto na odovzdanie zariadenia :-D Aj ťa chápem, že si sa nechal zaviesť, ale bohužiaľ oni na predajni viac spraviť nevedia.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Škoda,že nenapísal skôr... Poradil by som mu...

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar