Otázka

  • 0

Dobrý deň. Chcem poznať prečo ešte nemála vislanu faktúru na splatenie internetu. . Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Neviem. Toto nie je zakaznicka podpora. Zavolaj im

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Faktúru nájdeš na portáli Môj Telekom https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/moj-telekom

môžeš si aktivovať zasielanie faktúr na email 

Citát

 

 
 

Ako si aktivovať posielanie elektronickej faktúry do e-mailu

 

Pre komfortný prístup k svojim faktúram môžete využiť zasielanie faktúr priamo na váš e-mail.

Zákazníci služieb pevnej siete

Zasielanie elektronických faktúr na e-mail si môžete objednať:

  • telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456,
  • osobne v Telekom Centre.

Zákazníci služieb mobilnej siete

Zasielanie elektronických faktúr na e-mail si môžete objednať:

  • zaslaním SMS v tvare EF medzera e-mail na 12323 (napr. EF email@telekom.sk),
  • prostredníctvom portálu www.telekom.sk,
  • telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456,
  • osobne v Telekom Centre,
  • písomne alebo faxom.

 

Aktivácia elektronickej faktúry je bezplatná.

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz