Faktúra

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Chcem poznať prečo ešte nemála vislanu faktúru na splatenie internetu. . Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Neviem. Toto nie je zakaznicka podpora. Zavolaj im

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Faktúru nájdeš na portáli Môj Telekom https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/moj-telekom

môžeš si aktivovať zasielanie faktúr na email 

Citát

 

 
 

Ako si aktivovať posielanie elektronickej faktúry do e-mailu

 

Pre komfortný prístup k svojim faktúram môžete využiť zasielanie faktúr priamo na váš e-mail.

Zákazníci služieb pevnej siete

Zasielanie elektronických faktúr na e-mail si môžete objednať:

  • telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456,
  • osobne v Telekom Centre.

Zákazníci služieb mobilnej siete

Zasielanie elektronických faktúr na e-mail si môžete objednať:

  • zaslaním SMS v tvare EF medzera e-mail na 12323 (napr. EF email@telekom.sk),
  • prostredníctvom portálu www.telekom.sk,
  • telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456,
  • osobne v Telekom Centre,
  • písomne alebo faxom.

 

Aktivácia elektronickej faktúry je bezplatná.

https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar