Aplikácia

Otázka

  • 0

Dobrý večer, už dlhšiu dobu v aplikacii Telekom mi nič neukazuje, predtým som mal pekne všetko vypísané a teraz nič. Mohli by ste mi poradiť čo mám robiť?

Ďakujem

Kriak Emil

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Skús aplikáciu odinštalovať a opätovne nainštalovať. Ak nepomôže, napíš mail na aplikacia@telekom.sk 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A ako sa do apky prihlasuješ? Lebo ak máš podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii, treba sa prihlásiť tými istými údajmi, ako sa prihlasuješ do "Môj Telekom", respektíve tu na fórum (prihlasovacie meno a heslo). 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nezobrazuje sa ti vobec nic alebo iba zakladne udaje 

hod sem screen

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mám elektronickú, skúsim sa inak prihlásiť a ukazuje mi len nemáte žiadne služby žiadne neuhradené faktúry

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Už mi to ide, díky za radu

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar