Podfuk s magio internetom

Otázka

  • 0

Ako dlhoročný zákazník využívam magio internet L. Po cca 6-8r. platenia som zistil, že magio internet L na mojej adrese nefunguje. Max je internet M. Tak celkom nerozumiem prečo ma v Telekome nechali platiť za služby ktoré som nemohol ani nemôžem využívať. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Podaj oficiálnu reklamáciu na pobočke Telekomu, alebo písomne na adresu Slovak Telekom a.s, Bajkalská 28, 817 62 Bratislava, alebo cez kontaktný formulár tu:

https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

Editoval composite19

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Za 6-8 rokov si bol na jednej zmluve? sa za ten cas menili rychlosti balikov. Je mozne ze si padol do nizsej tatify. Treba si to sledovat. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz