Otázka

  • 0

Dobrý deň mám 3 nezaplatené faktúry a 10.1.mam výplatu mohla by som zaplatiť 2 faktúry toho 10? Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Napíš mailom na pohladavky@telekom.sk a tam sa skús dohodnúť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj o splatkovy kalendar mozes poziadat (ak si majitel cisla)  telefonicky na linke 123 13 - financne  (spoplatnena linka) , pisomne, osobne na predajni, na linke  0800 123 456, taktiez listom alebo e-mailom.  O splatkovy kalendar mozes poziadat ak este nemas odpojene cislo alebo o nejde o prvu vystavenu fakturu, taktiez ak si uz v priebehu 12 mesiacov neziadal 2x o splatkovy kalendar. Su tam este dalsie podmienky, ale blizsie informacie ti vedia taktiez povedat potom na financnom 123 13. 

V e-mailovej a pisomnej ziadosti by si mal uviest telefonne cislo, meno a priezvisko, adresu a datum narodenia, taktiez pripadne nejake kontaktne cislo a to, ze ziadas o splatkovy kalendar. V pisomnej by mal byt aj tvoj podpis, ak si majitelom cisla.

Žiadosť môžete smerovať:

  • elektronicky na e-mailovú adresu:

pohladavky.mob@telekom.sk (v prípade služieb mobilnej siete)
pohladavky.pev@telekom.sk (v prípade služieb pevnej siete)

  • písomnou žiadosťou smerovanou na adresu:

Slovak Telekom, a.s.
Oddelenie správy pohľadávok
Horná 77
974 08 Banská Bystrica

  • telefonicky, prostredníctvom bezplatnej Zákazníckej linky 0800 123 456, ktorá je vám k dispozícii v rámci Slovenska počas pracovných dní od 08:00 hod do 21:00 hod.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar