Nefungujúce ukazovanie dat

Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcela by som nahlásiť chybu v Applikacii mi neukazuje spotrebované dáta ako som prešla na novú viazanosť programu Ano L kde mam 10gb a po prečerpaní žiadne data nemám si to ako kontrolovať žiadam o riešenie ja som skúsila applikaciu odinštalovať znova nainštalovať vôbec nepomohlo.

Ďakujem pekne 

DB6C65ED-3EE1-4094-9C34-EF78DF9D401D.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pokiaľ máš novo aktivovaný paušál , tak údaje o spotrebe Ti začne ukazovať od ďalšieho fakturačného obdobia.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Pokiaľ máš novo aktivovaný paušál , tak údaje o spotrebe Ti začne ukazovať od ďalšieho fakturačného obdobia.

S tým by už mohli konečne niečo urobiť. Ako má potom zákazník vedieť koľko má voľných minút dát? Keď som to ja riešil s infolinkou mi povedali že si to mám rozrátať. Tak samozrejme budem si potom robiť čiarky že koľko som prevolal a koľko mi ostáva ? 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@erik200444, je to jedna z možností - robiť čiarky na prevolané minúty, ale čo dáta? Ako vyčiarkáš dáta???

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Budeš pozerať spotrebu v mobile a odrátavať ? 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Budeš pozerať spotrebu v mobile a odrátavať ? 

Takže zase čiarky. A najlepšie po 1Mb.?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 @composite19 Myslím , že Telekom sa spolieha na náš intelektuál a inovácie v "smartfónoch" , ktoré vedia kontrolovať spotrebu dát :D:D

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar