odpojenie čísla

Otázka

  • 0

Dobrý deň, v nedelu (6. 1.( mi bolo odpojené číslo bez upozornenia (či už mailom alebo sms), Faktúry som uhradila ešte v ten deň predtým ako som si vôbec uvedomila, že som odpojená. Od vtedy prešli dva dni. Nachádzam sa pracovne v zahraničí, takže nemôžem prísť na Vašu pobočku a požiadať o znovu pripojenie. Dnes mám pracovnú pohotovosť a keďže som v zahraničí, tak sa mi nikto ani len nedovolá. Čo mám prosím Vás robiť aby mi číslo bolo znovu pripojené?

S pozdravom

Barbara Bahnová

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj,kontaktuj finančné oddelenie 123 13 , ale pozor je to spoplatnená linka.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem, pošlem. Žiaľ telefonicky nemôžem kontaktovať nikoho, keďže som odpojená a v zahraničí nemôžem ani len prijímať hovory.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Odporúčam aktivovať inkaso https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/platenie-faktur?_ga=2.203589337.812152405.1512934132-2138862826.1512398570

a SMS notifikácie o faktúrach a platbách

K faktúram vystavovaným pre mobilné telefónne číslo je možné aktivovať zasielanie SMS notifikácií o faktúrach a platbách. SMS informuje o vystavení novej faktúry, pri platbách inkasom z účtu aj o prípadnom prekročení inkasného limitu. SMS upozorní, ak faktúra nie je uhradená v termíne splatnosti.

Notifikačné SMS o faktúrach:

  • tvoria 4 samostatné služby, pričom je na zákazníkovi, pre aktiváciu ktorých služieb sa rozhodne (v prípade záujmu si môže aktivovať aj všetky 4 služby)
    • SMS - vystavenie faktúry
    • SMS - prekročený inkasný limit
    • SMS - splatnosť faktúry
    • SMS - úhrada faktúry
    •  
    • Aktivácia je možná prostredníctvom:

    • zaslania SMS na číslo 123 23, napr. FKTLIMITmedzeraZAP.
    • zavolaním na linku Služby zákazníkom 0800 123 456, voľba 3 a následne voľba 4.
    • Deaktiváciu zvolenej služby je možné vykonať rovnakým spôsobom, napr. FKTSPLATNOSTmedzeraVYP.

      SMS príkazy pre aktiváciu:

      SMS - vystavenie faktúry:
      „FKTmedzeraZAP", „FKTmedzeraVYP"

      SMS - prekročený inkasný limit:
      „FKTLIMITmedzeraZAP" alebo „FKTLIMmedzeraVYP"

      SMS - splatnosť faktúry:
      „FKTSPLATmedzeraZAP", „FKTSPLATmedzeraVYP"
      „FKTSPLATNOSTmedzeraZAP" , „FKTPLATNOSTmedzera VYP"

      SMS o úhrade faktúry:
      „FKTUHRADAmedzeraZAP", „FKTUHRADAmedzeraVYP"
      „FKTPLATBAmedzeraZAP", „FKTPLATBAmedzeraVYP"

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem, aktivujem si túto službu akonáhle pre mňa bude možné odosielať smsky. Toto však nerieši môj problém. Poslala som doklady o zaplatení faktúry na pohladavky@telekom.sk ale nemám doteraz žiadnu odpoveď.

BB

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar