Otázka

  • 0

Dobrý deň, v nedelu (6. 1.( mi bolo odpojené číslo bez upozornenia (či už mailom alebo sms), Faktúry som uhradila ešte v ten deň predtým ako som si vôbec uvedomila, že som odpojená. Od vtedy prešli dva dni. Nachádzam sa pracovne v zahraničí, takže nemôžem prísť na Vašu pobočku a požiadať o znovu pripojenie. Dnes mám pracovnú pohotovosť a keďže som v zahraničí, tak sa mi nikto ani len nedovolá. Čo mám prosím Vás robiť aby mi číslo bolo znovu pripojené?

S pozdravom

Barbara Bahnová

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj,kontaktuj finančné oddelenie 123 13 , ale pozor je to spoplatnená linka.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem, pošlem. Žiaľ telefonicky nemôžem kontaktovať nikoho, keďže som odpojená a v zahraničí nemôžem ani len prijímať hovory.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Odporúčam aktivovať inkaso https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/platenie-faktur?_ga=2.203589337.812152405.1512934132-2138862826.1512398570

a SMS notifikácie o faktúrach a platbách

K faktúram vystavovaným pre mobilné telefónne číslo je možné aktivovať zasielanie SMS notifikácií o faktúrach a platbách. SMS informuje o vystavení novej faktúry, pri platbách inkasom z účtu aj o prípadnom prekročení inkasného limitu. SMS upozorní, ak faktúra nie je uhradená v termíne splatnosti.

Notifikačné SMS o faktúrach:

  • tvoria 4 samostatné služby, pričom je na zákazníkovi, pre aktiváciu ktorých služieb sa rozhodne (v prípade záujmu si môže aktivovať aj všetky 4 služby)
    • SMS - vystavenie faktúry
    • SMS - prekročený inkasný limit
    • SMS - splatnosť faktúry
    • SMS - úhrada faktúry
    •  
    • Aktivácia je možná prostredníctvom:

    • zaslania SMS na číslo 123 23, napr. FKTLIMITmedzeraZAP.
    • zavolaním na linku Služby zákazníkom 0800 123 456, voľba 3 a následne voľba 4.
    • Deaktiváciu zvolenej služby je možné vykonať rovnakým spôsobom, napr. FKTSPLATNOSTmedzeraVYP.

      SMS príkazy pre aktiváciu:

      SMS - vystavenie faktúry:
      „FKTmedzeraZAP", „FKTmedzeraVYP"

      SMS - prekročený inkasný limit:
      „FKTLIMITmedzeraZAP" alebo „FKTLIMmedzeraVYP"

      SMS - splatnosť faktúry:
      „FKTSPLATmedzeraZAP", „FKTSPLATmedzeraVYP"
      „FKTSPLATNOSTmedzeraZAP" , „FKTPLATNOSTmedzera VYP"

      SMS o úhrade faktúry:
      „FKTUHRADAmedzeraZAP", „FKTUHRADAmedzeraVYP"
      „FKTPLATBAmedzeraZAP", „FKTPLATBAmedzeraVYP"

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem, aktivujem si túto službu akonáhle pre mňa bude možné odosielať smsky. Toto však nerieši môj problém. Poslala som doklady o zaplatení faktúry na pohladavky@telekom.sk ale nemám doteraz žiadnu odpoveď.

BB

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz