Nekale obchodne praktiky

Otázka

  • 0

Ahojte.

Chcem sa podelit o dalsi super zazitok od T comu.

Manzelka mala pausal  Happy XS Mini za par euro. Vyuzival ho len na volanie blizkym .

Pred pol rokom jej vsak zacali chodit fakturi cez 20 euro

Nevenoval som im pozornost ved kazdemu sa obcas stane ze plati viac.

nakoniec som si pozrel poriadne jej fakturu a nasie som tam polozku za 9,90 euro ze volanie blizkym.

To je plaba ktora tam pred polrokom nebola.

Navstivila T centrum kde jej operatorka z usmevom vysvetlila ze jej povdny program skoncil a preto jej fakturuju viac.

Dakujem T comu za ich profesionalitu a oznamujem im ze som podal podnet na SOI.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Bohužiaľ ak má podpísanú zmluvu s pol ročnou alebo ročnou zľavou,nepomôžeš si

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to normálne, že po skončení viazanosti prejdeš na plnú sumu. Bohužiaľ si si nevšimol ,že skončila viazanosť a nastúpila plná cena.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Zároveň je zaujímavé, že Telekom neotravoval keď skončila viazanosť, čo mám skúsenosť, vždy po konci viazanosti zavolajú a ponúkajú, dokonca sú až tak otravný, že niekedy volajú a ponúkajú aj paušál lebo mám u nich iba Internet + TV, ale pochopiť to, že inde mám viazanosť nevedia. Čiže mi je to fakt divné, že nevolali po skončení viazanosti, a taktiež je to aj na danom človekovi aby si sledoval kedy mu končí viazanosť, keďže to má dostupné, prípadne si to vie vyžiadať.

Taktiež nechápem, prečo nespravia to tak, že dajme tomu týždeň či mesiac pred koncom viazanosti by prišiel e-mail, alebo skôr SMS, kde upozornenie, že končí viazanosť, a informácia o tom, že ak si ju nepredĺžiš tak budeš platiť väčšiu sumu, to je práve ten problém, že nikto o tomto typujem nevie, že keď si nepredĺži viazanosť bude platiť viac, zároveň typujem, že to je v zmluve, lenže s tou je to tak, že to polovica ľudí nečíta.

Editoval Samer303
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Samozrejme  ze telekom Sms posiela o konci viazanosti  zacina uz 3  mesiace pred koncom viazanosti.  Ale  najvačší problém je v tom  že  ludia  SMS od operátora vačšinou nečítaju. Sam  mam  skusenosť s  kamošom  že  sa  začal rozčulovať že ho neupozornili. Ked som  mu povedal ze  posielaju SMS  tak  len  ze on sms  z telekomu rovno maže. Takze vela krat si za to zakaznici mozu sami. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

S tým podnetom na SOI nič nevyriešiš, skončila ti viazanosť a v zmluve určite bola aj suma ktorú budeš platiť po viazanosti. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V tom paušále happy xs mini boli volania zdarma na 3 čísla. Keďže viazanosť skončila, tak Ti evidentne účtujú paušál + volania blízkym (tie 3 čísla), čo môže predstavovať sumu tých 20€. Ten paušál počas viazanosti stál myslím 5,99€, po viazanosti stojí určite viac. Keďže si si neustrážil viazanosť, máš štyri možnosti: buď podpíšeš novú viazanosť na nový paušál ÁNO (keďže happy už v ponuke nie sú), alebo tento paušál zrušíš úplne, alebo prenesieš číslo (k inému operátorovi), alebo môžeš prejsť na easy (prípadne paušál bez záväzkov, koľko prevoláš, toľko zaplatíš. Na SOI, ako píše @A1B2C3, určite nepochodíš. Skús si poriadne prečítať zmluvu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz