Služby,pripojenie produktov

Otázka

  • 0

V mojom profile vôbec nevidim služby/produkty a nie je možne ich ani pripojiť/pridať.Problem mam už skoro rok a ani za tento čas nebol žiaden technik schopny tento trivialny problem vyriešiťť.

Pracovničky sa mi viackrat snažili volať s tym,že by problem mal byť vyriešeny no žial bezvysledne(z ich strany bola aspon snaha),ale aby takto jednoduchy problem riešili technici rok,tak to je privela,je to hanba Telekomu a ich pristup ma zaraža.Banujem,že som vôbec v tejto spoločnosti a po skončeni viazanosti nechcem mať s telekomom nič spoločne.

Podobne reakcie čitam od viacerych a zrejme to nečita žiaden manažer,aby si so svojimi podriadenymi koneščne niečo začal robiť..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

A v čom je vlastne problém? Prečo to nefunguje? Rok sa mi zdá príliš dlho na riešenie akéhokoľvek problému. Keby som bol na Tvojom mieste, volal by som tam každý deň, až kým by to vyriešili k mojej spokojnosti. Aj za cenu, že by ma poznal každý jeden technik. 

Jediné, čo môžeš teraz urobiť je, že napíšeš oficiálnu sťažnosť (reklamáciu) a počkáš si na vyjadrenie. Možno sa konečne veci pohnú. 

Sťažnosť môžeš napísať tu:

https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

alebo poštou na adresu Slovak Telekom a.s, Bajkalská 28, 817 62 Bratislava 

alebo na ktorejkoľvek pobočke Telekomu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Sťažnosť som posielal oficialne ,priamo cez link,ktory si poslal,podla prišlušnej kategorie problemu.Nevidim vo svojom "Moje konto" svoje produkty služby(napr.služby pevnej siete,detaily spotreby,mobilne služby,fakturi,platbyinternet..atd..)k aktivacii služby je potrebne schvalenie elektronickej komunikacie,čo som urobil.Služba sa podla konta aj doplnať,ale nie je možne si doplniť/pridať žiadnu službu,aj ked postupujem podla pokynov.Služba mi normalne fungovala,prestala,takže je jednoznačne problem niekde u nich.Najviac ma **piip** ten ich pristup,jedine pozitivum je to,že aspon dievčata mali snahu pomôcť,ale tie to nevyriešia bez technika.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A čo Ti odpovedali? Lebo toto je fakt zvláštny (ojedinelý?) problém. Možno by si mohol ešte napísať adminom @Terka, @Ľuboš, @Miška, aby sa na to pozreli, cez nich je to asi najrýchlejšia cesta. Ozaj a cez aplikáciu si to skúšal? Tam Ti zobrazí tiež všetky produkty, spotrebu, aj faktúry, ktoré si môžeš stiahnuť v pdf formáte.

https://www.telekom.sk/telekom-aplikacia

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A ako si písal, dievčatá sa môžu snažiť, ale bez technikov sa v Telekome ani lístok nepohne.?A je pravda, že niekedy technici k tomu pristupujú dosť povrchne. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Sico70 rád sa na to pozriem, napíš mi do súkromnej správy kontaktné telefónne číslo a email. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

čuduj sa svete už mi to funguje vdaka panovi "Jan R."-to je v dobrom,(aspon o neho mi chodili maily),to je asi jediny schopny technik,ktory bol ochotny v telekome vyriešiť môj niekolkomesačny problem.Takže vidim,že tam pracuju aj "normalny"zamestnanci,

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar