Problem s Port Forwarding

Otázka

  • 0

Pekný deň prajem,

Potreboval by som poradiť s port forwardingom na mojom routri ktorý mám od telekomu, ide o router na sim kartu 4G (model HH40V). Už som požiadal a teda mam nastavenú vlastnú dynamickú IP adresu  (aj profil internetplus na routri) ale proste nefnuguje mi ani jeden port ktorý sa snažím povoliť z vonku. Mam konkretne nastavený PORT WAN 8888 na port LAN 80 na konretnú IP adresu zariadenia na ktoré sa potrebujem dostať z vonku (ide o server domácej automatizácie) a proste to nefunguje, keď si dám check port je zavrety, skušal som aj Vašu podporu www.pojdeto.sk, zaplatil som za ich pomoc a skonštatovali, že mám všetko v poriadku nastavené a že mi oni viac nevedia poradiť. Takisto mi operátor na telekom podpore povedal, že podľa neho by port forwarding mal fungovať a že vraj Tmobile neblokuje žiadne porty... nie je náhodou potreba niekde u Vás nastaviť portforwarding?? ako je možné, že nikto z podpory vrátane spoplatňovanej  pojdeto.sk mi s týmto nevie poradiť?  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

13 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pristup z lokalnej siete na lokalnu ip a port zariadenia funguje? Router v stave WAN pripojenia zobrazuje adresu so zaciatkom 195...(dobre) alebo 10..., 100...(zle).

Ziadne dalsie nastavenie okrem APN internetplus v Telekome nieje potrebne, dlhe roky som to na podobny ucel pouzival. 

Pri spravnej funkcnosti je pristup na server dostupny na tej WAN IP adrese a nastavenom vstupnom porte (nemusi byt rovnaky ako port servera) . 

Editoval Jano

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Pristup z lokalnej siete na lokalnu ip a port zariadenia funguje? Router v stave WAN pripojenia zobrazuje adresu so zaciatkom 195...(dobre) alebo 10..., 100...(zle).

Ziadne dalsie nastavenie okrem APN internetplus v Telekome nieje potrebne, dlhe roky som to na podobny ucel pouzival. 

Pri spravnej funkcnosti je pristup na server dostupny na tej WAN IP adrese a nastavenom vstupnom porte (nemusi byt rovnaky ako port servera) . 

Funkcnost by som skusal z ineho pripojenia, firewall routera sa vie spravat zahadne. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V rámci lokalnej siete všetko funguje, na zariadenie pristupujem cez jeho lokalnu ip: 192.168.x.xxx na porte 80... presmerovanie je nastavene z WAN portu 8888 na ip zariadenia 192.168.x.xxx na prt 80...  vonkajsia IP adresa je 195.91.xxx.xxx čo mi bolo potvrdené od operátora že je v poriadku.

spojenie ide cez sim kartu kde je nastavený APN internetplus... 

Čo sa firewallu routera týka nie je žiadny nastavený, všetky položky v menu firewall su vypnuté, 

Mám to skúsiť iným routerom? Viete nejaký odporúčiť? tento čo mi prišiel z telekomu je tuším Alkatel alebo niečo také, jediné označenie na ňom je HH40V

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak ako to popisujete by to naozaj malo fungovat, pouzival som este pred 2 mesiacmi Huawei speedport 2.

 

 

huaw.pdf

ac.pdf

Editoval Jano

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skus pouzit sluzbu whatismyip.com a zisti, ci sa tvoja verejna IP zhoduje s tou, ktoru uvadza modem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

IP 10. a100. su z prenatovaneho rozsahu, internet ich 'nevidi'. Tu spravnu 195 si naozaj overte priamo na routeri, alebo prvu ip v zozname hlavicky 'http_x_forwarded_for' na m.telekom.sk/headertest

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Router ukazuje IPv4 presne taku istu ako je ta ktoru vidim na https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ takze v tom problém nie je.. zariadenie na ktoré sa snažím dostáť vysiela do DNS cloudu aktuálnu IP adresu s ktorou router vystupuje von a teda 195.... ktorú teda aj appka s ktorou sa snažim dostať z vonku do vnútra registruje správne.. je tam vyslovene problém s uzavretím portom. skúsim teda iný router s rovnakou simkou, snáď bude problém v routeri nie v telekome.  Bežne inštalujeme toto zariadenie pre našich zákazníkov kde nastavujeme vzdialený prístup a ešte nikdy sme nemali takýto problém, pravda ešte sme nikdy nenastavovali router s 4G mobilným internetom od telekomu, iba od O2 a tam nebol problém žiadny takže je pravda, že môže byť problém v routeri.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Tak ako to popisujete by to naozaj malo fungovat, pouzival som este pred 2 mesiacmi Huawei speedport 2.

 

 

huaw.pdf

ac.pdf

Viete mi aj povedat kde ho kupit ? co som pozeral nasiel som ho iba na ebay alebo v Telekome ale nevidim nikde moznost kupit, musim ist priamo do Tkomu? 

Na alze som nasiel Huawei od telekomu ale v receziach pisu ze nema moznost port forwardingu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Od 01.01.2019 mám problém aj ja s port forwardingom. Cca 3 roky som používal určité porty bez problémov a od 01.01 nefunguju. Tkom tvrdí že to nebolkovali...a router je ok.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň

ako vidím nie som jediný ktorému prestal fungovať port forwarding. mam všetko nastavené ako pred rokom a fungovalo to celý rok 2018 nuž niekedy v Januári to prestalo fungovať čakal som či to nie je nejaký dočasný výpadok na strane telekomu ale vyzerá to tak že to nieje dočasné! skúsil som obnoviť funkčné nastavenie ktoré som zálohoval ale nepomohlo, reset a znova nastaviť ani to nepomohlo. nastavenia sú správne 100% lebo fungovali pred tým a prestalo to fungovať z ničoho nič. problém by mal byť buď v niektorom Update routra ZTE alebo ešte pred routrom u telekomu.  Ak niekto vie poradiť tak by som poďakoval. Najradšej by som ten router vyhodil ale nakoľko potrebujem aj pevnú linku tak to neviem nahradiť ničím iným.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne tiez prestal fungovat port forwarding niekedy tento rok. Na routri som zapol logovanie "From Internet to LAN " aj "From Internet to local" a ked som sa skusil zvonku (z 3 roznych miest) pripojit na forwardovany port, tak sa v logu nic neobjavilo. Telekom to musi niekde po ceste zablokovat, len o tom asi nevie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne už funguje vlastné port forwarding  zábavná politika telekomu. :)  že údajne neblokujú porty nikde len v routry. Nuž môj prípad bol taký že som mal nastavené a prestali fungovať dvaja operátory tvrdili že mám chybne nastavený router a že mám zavolať na č 0800 800 700 (pojde to) kde to vyriešia ale je to platené tuším 9.90€ za opravu nuž tak som horko ťažko súhlasil a zavolal som tam zozačiatku si mysleli to isté ale som asi zastihol správneho technika a Ďakujem mu ! ktorí sa do toho aj pozrel povedal že to mám správne nastavené a že chyba je na strane telekomu. Doplnil že ruší fakturáciu za podporu a posunie ďalej na telekom. v noci mi to spojazdnili a dneska všetko funguje ako má. Nastavenie tie isté. presnejšie som spísal nastavenia v inom fóre:  https://forum.telekom.sk/topic/18429-port-forwarding-prosim-pomoc/#comment-45933

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz