Faktúra

Otázka

  • 0

Dobrý deň,
chcem sa spýtať, pri objednávke vašich služieb cez web, mi pri sumáre vypísalo sumy faktúr na najbližšie mesiace a to 1.mes 45,14€, 2.-3. mes. 15,15€ a 4.-24.mes 25,15€.
Viete mi prosím povedať prečo mám už 2.mes 24,48€ a 3.mes 25,15€.

Ďakujem pekne

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Skús im zajtra napísať na facebook stránku do správy, alebo možnosť je im zavolať na infolinku na číslo 0800 123 456, ale otázne je, či zajtra bude dostupná keďže je silvester a možno ani nebude dostupná, a tým pádom až 2.1.2019 sa dovoláš. Na fóre určite tento problém nevyriešiš, a hlavne celkovo toto asi poriešiš až 2.1.2019.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je možné, že systém nepriradil web zľavu k faktúre. Stačí podať reklamáciu na pobočke alebo poštou na adresu Slovak Telekom a.s, Bajkalská 28, 817 62 Bratislava 

Po uznaní Ti to zohľadnia v budúcej (budúcich) faktúre. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

alebo pozri do faktury co tam mas vsetko, idealne je zavolat tam 

Editoval Pepsi

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prečo nemozem pozriet faktúru? Nemáte dostatočné oprávnenie na zobrazenie týchto informácií. Vysvetlenie a návod, ako postupovať nájdete na tejto linke. Toto mi píše

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz