Otázka

  • 0

Dňa 23.11.2018 som priniesol mobil s rozbitým displayom na predajňu v Senci. Zariadenie mám poistené a zamestnanec odo mňa prevzal zariadenie - predpokladaný termín ukončenia opravy 7.12.2018. Siedmeho SMSka že sa oprava oneskorí čo je OK. 14.12. SMSka že zariadenie si môžem vyzdvihnúť, bohužial som bol odcestovaný. A dostal som sa tam až dnes - 28.12. Na predajni zistili že mobil ANI LEN NEBOL DO SERVISU ODOSLANÝ LEBO DOTYČNÝ HO ZABUDOL POSLAŤ. Takže mi evidujú požiadavku na opravu zariadenia ktoré mesiac ležalo na predajni a nikoho to netrápilo s predpokladaným dátumom ukončenia opravy - 14.1.2019. Takže budem vinou Telekomu bez mobilu  takmer 2 mesiace pretože niekto opomenul svoju povinnosť. Za opravu platím 10 percent čo vyčíslili na 13eur. Otázka znie: za kým mám ísť si pýtať nejakú kompenzáciu za to že neschopnosťou zamestnanca Telekomu mi u nich na predajni ležal mesiac rozbitý mobil aj keď mi chodili správy aby som si zariadenie vyzdvihol lebo je opravené? Myslím že v tomto prípade je to že si Telekom nevezme tých 13eur za opravu to najmenej čo môžem žiadať.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Keďže Ti telefón neopravili do 30-tich dní, máš nárok na odstúpenie od zmluvy. A môžeš rovno podpísať novú zmluvu, s novým telefónom.?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobre, platí to aj v prípade ak sa jedná o nezáručnú opravu? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Myslím, že pri pozáručnej oprave nie je nejako ohraničený termín opravy. Všetko závisí od servisu. Ten vybavuje najprv veci v záruke, až potom ostatné. 

Skôr by som pozrel do poistnej zmluvy. Musí tam byť nejaká lehota na vybavenie poistnej udalosti, toho by si sa mohol chytiť. 

To, že chybu urobil dotyčný zamestnanec, hrá tiež v Tvoj prospech. Minimálne môžeš na príslušnej pobočke podať reklamáciu, prípadne ju poslať rovno do Bratislavy. Pokiaľ viem, pri reklamáciach vyšiel Telekom vždy v ústrety. 

Prajem pevné nervy a daj vedieť, ako si dopadol. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar