Elektronická komunikácia.

Otázka

  • 0

Aktivoval som si elektrickú komunikáciu. Prišla mi zmluva z kódom. Skúšal som to aktivovať a nepodarilo sa mi to. Ako mám postupovať?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Je to možné. Včera mi prišlo,že to dostali a poslali mi kód. Skúšal som to aktivovať a nič. Neskôr to bolo O.K.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Včera im trochu blbla stránka. Asi 2-krát mi ju nenačítalo. Možno to bolo spôsobené tým. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Odoslal som to. Cca po dvoch týždňoch mi prišla pozvánka a kód. Skúšal som to aktivovať a nepodarilo sa. Skúšal som opäť a,už to potom fungovalo.?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Juraj0506a ako si to vyriešil? Pokiaľ Ti prišla zmluva, je potrebné ju podpísať a odoslať späť. Následne po spracovaní Ti do mailu bude zaslaná pozvánka do portálu Môj Telekom, kde sa spáruje a až potom budeš mať aktívnu dohodu o elektronickej komunikácii. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar