Elektronická komunikácia.

Otázka

  • 0

Aktivoval som si elektrickú komunikáciu. Prišla mi zmluva z kódom. Skúšal som to aktivovať a nepodarilo sa mi to. Ako mám postupovať?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Je to možné. Včera mi prišlo,že to dostali a poslali mi kód. Skúšal som to aktivovať a nič. Neskôr to bolo O.K.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Včera im trochu blbla stránka. Asi 2-krát mi ju nenačítalo. Možno to bolo spôsobené tým. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Odoslal som to. Cca po dvoch týždňoch mi prišla pozvánka a kód. Skúšal som to aktivovať a nepodarilo sa. Skúšal som opäť a,už to potom fungovalo.?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Juraj0506a ako si to vyriešil? Pokiaľ Ti prišla zmluva, je potrebné ju podpísať a odoslať späť. Následne po spracovaní Ti do mailu bude zaslaná pozvánka do portálu Môj Telekom, kde sa spáruje a až potom budeš mať aktívnu dohodu o elektronickej komunikácii. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz