Telekom appka

Otázka

  • 0

Dobrý deň neviete mi povedať prečo mi nefunguje poriadne aplikácia. Viem na nej pozrieť len zaplatené faktúry, vôbec mi nezobrazí výstavnú faktúru. Výšku faktúry sa dozviem až keď mi odíde z účtu 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

vyskúšajte preinštalovať aplikáciu. Ak nepomôže, pošlite informácie o OS a zariadení na aplikacia@telekom.sk, s uvedením Vášho kódu adresáta alebo tel.čísla.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Hladajte nezaplatenu fakturu medzi poslednymi zaplatenymi. Mne sa zobrazuju vsetky ako zaplatene kvoli aktivnemu inkasu, s inkasom nezaplatene nezobrazuju, platenie nechavaju na inkaso. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar