strata SIM karty

Otázka

  • 0

ukradli mi mobil. potrebujem novu SIM kartu.ale aj stare číslo. Môže si to vybaviť osobne aj v inej pobočke ako v tej mojej?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Vybaviť si to môžeš v ktorejkoľvek pobočke Telekom na Slovensku. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak zákazník stratí alebo mu je odcudzený telefón s Easy kartou, spoločnosť Slovak Telekom odporúča zákazníkovi čo najskôr požiadať o zablokovanie SIM karty. Najrýchlejším spôsobom, ako požiadať o zablokovanie
SIM karty, je telefonicky kontaktovať linku 0800123456 alebo zo zahraničia +421 903 903 903 .

Ďalšími možnosťami je návšteva predajne, doručenie písomnej, faxovej alebo mailovej žiadosti. Bezplatné zablokovanie je možné na základe správnej identifikácie (t.č, meno/názov firmy, dátum narodenia/IČO).

Po zablokovaní SIM karty nie je možné realizovať z daného telefónneho čísla hovor ani SMS/MMS, čím sa zabráni nežiadanému vyčerpaniu kreditu, ktorý mal zákazník na SIM karte pred stratou resp. odcudzením. Spoločnosť Slovak Telekom nenesie zodpovednosť za vyčerpanie kreditu v čase od odsudzenia/straty do zablokovania SIM karty. V prípade, že by zákazník svoju SIM kartu našiel, môže bezplatne požiadať o opätovné zapojenie SIM karty vyššie uvedenými spôsobmi.

Zákazník, na ktorého je SIM karta registrovaná, môže požiadať o výmenu SIM karty, na ktoromkoľvek predajnom mieste spoločnosti Slovak Telekom. Zostatkový kredit a aktivované služby budú prenesené na novú SIM kartu, pričom sa telefónne číslo nezmení.         Po výmene SIM karty dôjde k zmene PIN a PUK kódu a sériového čísla SIM karty (tieto obdrží zákazník spolu so SIM kartou v zalepenej obálke).

Za výmenu SIM karty zákazník zaplatí priamo v predajni poplatok podľa platného cenníka 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar