Pomalší internet

Otázka

  • 0

Zdravím,
Platím si službu Magio XL - ADSL 15/1 a v poslednej dobe som si všimol že mám polovičnú rýchlosť downloadu, pri speedteste mi ukazuje 7Mbit download a 0.9 Mbit upload. Neviem kde by mohol byť problém a tak hľadám pomoc tu.

speedtest.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

13 odpovedí na túto otázku

  • 0

vzdy ked sa otvoreny tiket ukonci mal by zavolat na tel.cislo na koho je pisana sluzba automat Telekomu a spytat sa ci je porucha naozaj odstranena. volba 1 je ano volba 2 nie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zavolaj znovu. Mne v minulosti pri poruche internetu tiež poslali sms, že porucha odstránená, čo vôbec nebola pravda. Volal som znovu a do dvoch dní prišiel technik. Zbytočne budeš čakať, že Ti niekto zavolá, v systéme majú evidovanú poruchu ako "odstránenú" a tým to haslo. Maximálne Ti zavolá automat s dotazníkom spokojnosti.?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Volal som tam a zistili ze fakt je tam problem a ze do 3 dni mi bude volat technik, uz nasledujuci den mi volal ale bohuzial som nebol prave pri telefone a az pozdejsie som si vsimol zmeskane hovory, nasledne mi prisla SMSka ze porucha ktoru som nahlasil bola uzavreta a ze ma budu dalej informovat. Zatial mi nikto nevolal, mam tam zavolaz zasa kedze moj problem stale pretrvava

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Therunerystam môžeš kľudne volať aj teraz. Technická podpora je dostupná 24 hodín denne a teraz v noci je menej vyťažená.??

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skúsim tam zajtra zavolať, dúfam že sa to nejako porieši. Vďaka za pomoc 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

sam to nenastavis..to robia vsetko technici bud priamo fyzicky na ustredni alebo dialkovo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Ja by som volal na technickú podporu 0800 123 777, pretože platíš XL a dostávaš L. Buď nech to dajú do poriadku, alebo ak sa to nedá (z technických dôvodov), nech upravia zmluvu. A predošlé obdobie reklamovať. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak potom netuším kde by mohol byť problém. Viem to nejako prenastaviť sám alebo mám zavolať na linku podpory ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

v tom problem nebude pretoze rychlost s ktorou sa chyta na ustrednu nastavuje technik pri pipajani zakaznikov

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pozrel som sa do zmluvy a je tam XL. Ale nemám router od telekomu. Môže byť chyba v tom že sa router nejako zle nakonfiguroval ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

ano toto...ta namerana rychlost zodpoveda tomuto profilu..mas L rychlost...na rychlost XL sa nastavuje profil 14973 alebo 18400 kbps (ak to kapacita linky dovoli)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

toto su hodnoty pre 8 Mbit- prihlas sa do routra a skontroluj rychlost s ktorou sa router synchronizuje s ustrednou

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar