Pomalší internet

Otázka

  • 0

Zdravím,
Platím si službu Magio XL - ADSL 15/1 a v poslednej dobe som si všimol že mám polovičnú rýchlosť downloadu, pri speedteste mi ukazuje 7Mbit download a 0.9 Mbit upload. Neviem kde by mohol byť problém a tak hľadám pomoc tu.

speedtest.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

13 odpovedí na túto otázku

  • 1

toto su hodnoty pre 8 Mbit- prihlas sa do routra a skontroluj rychlost s ktorou sa router synchronizuje s ustrednou

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

ano toto...ta namerana rychlost zodpoveda tomuto profilu..mas L rychlost...na rychlost XL sa nastavuje profil 14973 alebo 18400 kbps (ak to kapacita linky dovoli)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

v tom problem nebude pretoze rychlost s ktorou sa chyta na ustrednu nastavuje technik pri pipajani zakaznikov

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Ja by som volal na technickú podporu 0800 123 777, pretože platíš XL a dostávaš L. Buď nech to dajú do poriadku, alebo ak sa to nedá (z technických dôvodov), nech upravia zmluvu. A predošlé obdobie reklamovať. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

sam to nenastavis..to robia vsetko technici bud priamo fyzicky na ustredni alebo dialkovo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pozrel som sa do zmluvy a je tam XL. Ale nemám router od telekomu. Môže byť chyba v tom že sa router nejako zle nakonfiguroval ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak potom netuším kde by mohol byť problém. Viem to nejako prenastaviť sám alebo mám zavolať na linku podpory ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skúsim tam zajtra zavolať, dúfam že sa to nejako porieši. Vďaka za pomoc 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Therunerystam môžeš kľudne volať aj teraz. Technická podpora je dostupná 24 hodín denne a teraz v noci je menej vyťažená.🤫😉

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Volal som tam a zistili ze fakt je tam problem a ze do 3 dni mi bude volat technik, uz nasledujuci den mi volal ale bohuzial som nebol prave pri telefone a az pozdejsie som si vsimol zmeskane hovory, nasledne mi prisla SMSka ze porucha ktoru som nahlasil bola uzavreta a ze ma budu dalej informovat. Zatial mi nikto nevolal, mam tam zavolaz zasa kedze moj problem stale pretrvava

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zavolaj znovu. Mne v minulosti pri poruche internetu tiež poslali sms, že porucha odstránená, čo vôbec nebola pravda. Volal som znovu a do dvoch dní prišiel technik. Zbytočne budeš čakať, že Ti niekto zavolá, v systéme majú evidovanú poruchu ako "odstránenú" a tým to haslo. Maximálne Ti zavolá automat s dotazníkom spokojnosti.😁

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vzdy ked sa otvoreny tiket ukonci mal by zavolat na tel.cislo na koho je pisana sluzba automat Telekomu a spytat sa ci je porucha naozaj odstranena. volba 1 je ano volba 2 nie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz