StreamOn - Spotify naozaj sťahuje data

Otázka

  • 0

Zdravím, zistil som že využívanie Spotify napriek tomu že mám aktívny StreamOn na dva mesiace zadarmo sťahuje dáta z balíka. Volal som na technickú podporu, ale nemyslím že teraz niečo vyriešia. Resetoval som počítanie dát na Spotify počúval som hudbu a ukázalo mi prenesených 300MB, zároveň mi tých 300 mb aj odrátalo z balíka.  Týmto som dokopy prišiel asi o 6GB dát

Riešili ste to niekto prosím cez technickú podporu, alebo cez reklamačné? Ak áno ako to dopadlo?

 

Ďakujem

548399A8-D4F2-422F-9391-84B92ED651DE.jpeg

1AFEFF79-05D4-45F5-A7F8-DA81AB77CB43.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

36 odpovedí na túto otázku

  • 0

Takže je z Teba citový vydierač.?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak skúšajú kto sa uspokojí s tým že im to je ľúto. Išiel som na nich trocha na city že som nečakal že po dvoch týždňoch čakania dostanem odpoveď že im to je ľúto a prajú mi pekný deň. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Tak toto už je odpoveď, akú by čakal snáď každý zákazník, od každého ústretového operátora.?Len nechápem, prečo až na druhý pokus.?Alebo skúšajú, ktorému zo zákazníkov stačí len ospravedlnenie??Keďže Telekom si chybu priznal, mal to promptne riešiť, ale určite nie ospravedlnením.?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak konečne som niečo vyriešil ?. 

 

Ďakujem za vašu podporu. 

F3ABDF90-DDB3-4042-9C61-C00E35F6DD0D.jpeg

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Odpísal som im najprv na ten mail. Tak som zvedavý čo odpíšu. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Napíš (alebo zavolaj) tam ešte raz, že nie si spokojný s výsledkom reklamácie. Prípadne by si mohol požiadať niektorého z adminov o pomoc v súkromnej správe. Samozrejme spomeň aj kamarátku. Je to niečo ako reklamácia na reklamáciu.?Mimochodom, s takýmto výsledkom by som nebol spokojný ani ja.?Tebe stiahlo dáta a Ty sa máš uspokojiť s nejakým ospravedlnením? To už kde sme.?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takže na toto som čakal asi 2 týždne :) aby sa mi ospravedlnili a popriali pekný deň :) keď som napísal mail za kamarátku ktorej to tiež sťahovalo data tak odpísali jej za dva dni a dali jej 18€ kredit do faktúry. Čo odporúčate robiť ďalej?

 

 

81DB6FC6-08F9-4D2E-BB2A-62F7CE553A99.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

na predajne ani nechodte, strata casu. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak vidíš. Keď sa chce, tak sa dá. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@composite19 tak volal som, zdvihla to vynimocne velmi mila a ochotna pani. Vraj by to malo byt predbezne zajtra doriesene. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neboj, oni o tom dobre vedeli, len sa tvárili, že je všetko OK. Takže teraz by si tam mal zavolať, a spýtať sa, ako to vyzerá s Tvojou reklamáciou, že si čítal článok na živé.sk atď... Myslím, že si vyhral bez boja.?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Doba dátová. Tie dáta si lietajú kade tade.?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No uvidím čo mi odpíšu z podpory, požiadal som rovno o vrátenie dát, alebo neobmedzené data na nejakú dobu ? ostatné aplikácie mi spotrebovali 3,7 giga, ale záhadné mi ubudlo asi 9GB :) podľa technickej podpory je všetko v poriadku. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mal si trvať na svojom, už keď si tam bol. Tetuška tam predsa od toho je! 

Ak si používal oficiálnu apku, tak je to ako píše @ASKa pravda je na Tvojej strane. Takže nenechaj sa odbyť. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Bol som na predajni, povedali mi že mám reklamáciu podať online cez kontanktý formulár, ževraj to bude rýchlejšie vyriešené. Pani na predajni pôsobila tak, že sa jej reklamáciu moc spisovať nechce :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

v tom prípade je pravda na tvojej strane

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Používal som samozrejme oficiálnu aplikáciu :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

zaleží od prístupu  Ako používať StreamOn?

Tento balík je určený pre streamovanie v mobilnom telefóne. Aby sa vám dáta pri streamovaní nezapočítavali do vášho dátového limitu, použite oficiálne podporované mobilné aplikácie. V prípade prístupu cez webový prehliadač v telefóne sa vám môže streamovaný obsah započítavať do dátového limitu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takže odpoveď z technickej podpory:

Vazeny zakaznik, v dany den 22.12.2018 sa Vam data cerpali korektne zo sluzby StreamON pri pocuvani hudby cez aplikaciu Spotify. S pozdravom Telekom

 

takže idem reklamovať na predajňu. Nemyslím si že keď mi stiahlo 9GB z balíka tak to išlo korektne ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobré vedieť. Ďakujem :) 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Počkaj si na vyjadrenie technickej podpory a potom choď reklamovať (mail o vyjadrení máš ako potvrdenie). Ja som tak už dávnejšie reklamoval nefunkčný internet. Prišiel mail, že porucha odstránená a následne som šiel na pobočku. S kompenzáciou som bol vysoko spokojný. Počas dní, keď internet nefungoval, som mal neobmedzený internet v mobile (používal som ako hotspot) + finančná kompenzácia v nasledujúcej faktúre. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takzme mám urobiť na predajni novú požiadavku aj keď to už riešia na technickej podpore? Či radšej počkat čo vyrieši technická podpora a potom ísť?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz