Vianočná akcia

Otázka

  • 0

Prajem dobrý deň !

Zaujala ma ponuka, ktorú ste mi zaslali do Emailu týkajúca sa vianočnej akcie a konkrétne ma zaujal Notebook Lenovo v jednorázovej cene 69€, avšak máme aktivovanú len službu Internet Mágio a TV mimo pevnej linky. Vzťahuje sa táto ponuka aj na nás alebo by sme museli doobjednať pevnú linku, lenže to by asi bolo potrebné buď podpísať dodatok k zmluve ( podpisoval som ju v auguste tohto roka) či to riešiť novou zmluvou ? Ďakujem za každú odpoveď.  Ing. PAvlík

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

@lubopvk, ak si si v auguste nebral žiadne zariadenie, mohlo by sa to vyriešiť prolongovaním zmluvy (začne Ti plynúť nová, 24 mesačná viazanosť). Stačí, ak si ponecháš súčasné služby, prípadne ich zmeníš na vyššie (L, XL). Pevnú linku môžeš a nemusíš objednať, nikto Ti nemôže nútiť niečo, čo nechceš. Skús zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456, alebo napísať na FB chat, alebo chat na Telekom.sk, tam Ti povedia viac. Ale toto už poriešiš asi až po sviatkoch. Neviem, skús. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vianočné akcie platia len keď si objednáš novú službu ako nový zakaznik pre starých zaznikov takú ponuku nemajú.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar