Zapojenie

Otázka

  • 0

Dobrý den. Mám otázku ohľadom inštalácie. Máme staršiu pevnú linku ktorá má káble p v krabičke ktorá je niečím prelepena. Objednali sme si DSL internet cez pevnú linku. Chcem sa spýtať, príde technik zistiť či sa dá cez tú linku vôbec net zapojiť ? Lebo router som schopny zapojiť sám.  Len s tími káblami som si nie istý, že či treba nové alebo tak . Ďakujem za odpoveď. ? Platí sa za kontrolu toho alebo výmenu káblov ? 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

11 odpovedí na túto otázku

  • 0

Zavolal som tam a pomohli mi ?ďakujem vám za všetky rady

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ja viem. Len to je také, že 1x skúšame telekom cize... Tie káble tam sú boli sme informovaný. A že kábel by nemal byť problém starý ak nebude vplývať na kvalitu internetu. Uvidí sa.

@Dumhame, bude to v pohode, uvidíš. 90% (možno aj viac) DSL liniek je zapojených na starých kábloch? a všetky viac menej fungujú. Ináč, Telekom má dobrú technickú podporu, dostupnú 24 hodín denne.?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja viem. Len to je také, že 1x skúšame telekom cize... Tie káble tam sú boli sme informovaný. A že kábel by nemal byť problém starý ak nebude vplývať na kvalitu internetu. Uvidí sa.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pokial si si objednal nejaku sluzbu ktora je na tvojej adrese dostupna tak by to malo ist na takych kabloch ktore su v tvojej lokalite zakopane

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dopadol som tak, že objednávka je v stave kedy je poslana a možnosť je len stornovať ju. Dostal som doporučenie počkať na router a skúsiť ho zapojit a ak budú komplikácie tak, že potom volať technika a poplatok za to 39,99 sa mi zdá. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak sa to bude dať technikom, budeš mať aspoň istotu, že ide všetko ako má. Daj nám tu na fórum potom vedieť, ako si dopadol. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skús zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456. Linka nieje spoplatnená. Môže sa stať, že Ti operátor zdvihne po pol hodine, hodine. Kľudne volaj aj viackrát. Alebo môžeš napísať na FB chat, odpovedajú celkom rýchlo, aj Ti spätne zavolajú. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Som v tomto lajk čo sa týka telekomu. Poprípade sa to nedá zmeniť na zapojenie technikom?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Za samoinštaláciu neplatíš. Príde Ti router, zapojíš namiesto pevnej linky (pevnú linku zapojíš do routra), zadáš prihlasovacie údaje a funguješ. Ak by to nešlo ako má, zavoláš na technickú podporu 0800 123 777. 

Len, škoda, že si si nedal inštaláciu technikom, mohol Ti aspoň tú krabičku vymeniť. 

Editoval composite19

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Samoinstalaciu. Router zapojiť viem len skôr ma trápy čo s tou pevnou linkou či bude treba za to platiť keď som si dal samoinstalaciu. Mne bolo povedané, že mi príde kuriérom router

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A objednal si si inštaláciu technikom, alebo samoinštaláciu. Ak technikom, tak zaplatíš 19,99€. Technik všetko skontroluje, premerá, vymení prípadne krabičku či kábel (ak bude potrebné) a zapojí. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz