Hodina otazok

Otázka

  • 0

Dobry den, preco nemate v predajni v Partizanskom ciselny poradovnik?

Kazdy nema cas cakat 1h a niekey aj viac na to aby vybavil par veci vo vasej predajni.

Som znechuteny z pristupu vasej Veducej v tejto prevadzke.Za odpoved vopred dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

vyvolávací systém je v prevádzke väčšinou vo firemných predajniach.

Nakoľko predajňa v Partizánskom nie je prevádzkovaná Slovak Telekomom, s otázkou prevádzky vyvolávacieho systému je nutné obrátiť sa na spoločnosť ktorá má pod sebou danú predajňu - Mittel s.r.o.(http://mittel.sk)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar