vrátenie dlžnej čiastky

Otázka

  • 0

Dobrý deň, 3 mesiace  žiadam Telekom o vrátenie dĺžnej čiastky, a zakaždým ma odbijú tým, že sa mi to ukaže v schválenom dobropise v nasledujúcej faktúre. Ja keby som nezaplatila jednu faktúru načas, platím pokutu. Môžem si narokovať ja od Telekomu "niečo" v rámci omeškania úhrady? Znova odpísali že moju požiadavku doriešili a schválený dobropis uplatnia v nasledujúcej faktúre i keď sme sa telefonicky dohodli, že opravia aktuálnu faktúru.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Skús dať výpoveď zmluvy z dôvodu nedodržania 30.dňovej reklamačnej doby a uveď pracovníka,ktorý reklamáciu riešil.Myslím,že sa ti ozvú do pár hodín?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz