Otázka

  • 0

Dobrí deň, moja otázka znie že ak by strate puk kodu existuje dáka možnoť poslania náhradného, kedže číslo stále používame a nedopatreným sa nám to stalo že sme ho zablokovali. Alebo či by sa dala zaslať nová simkarta z tým istým číslom?

Vopred Ďakujem za odpoveď

Zuzana Hanzelová

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ak nemáte PUK kód, môžete oň požiadať jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • osobne v predajni Telekom, kde vám PUK kód vystavia na počkanie.
  • telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor následne pošle PUK kód poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy.
  • e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte vaše telefónne číslo, meno, adresu, dátum narodenia a v prípade spoločnosti názov a IČO. PUK kód vám zašleme poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy.

Vystavenie PUK kódu je bezplatné.
PUK kód je možné zaslať výlučne doporučenou poštou na adresu trvalého bydliska. Iná forma zaslania nie je možná.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar