Nefunkčná pevná linka

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

mám od  9.10.2018 objednanú službu Magio Balík 3P Internet + TV + pevná linka na optike. 
Keďže mi odišiel starý WiFi router objednal som si nový koncový člen Huawey aj s WiFi routerom. Dňa 16.11. som ho konečne dostal. Hneď som ho aj nainštaloval. TV a Internet idú vporiadku. Lenže odvtedy mi nejde pevná linka. 
Po reklamácii na servisnej linke mi bolo povedané, že pevná linka mi pôjde až keď sa uzavrie objednávka, aby som zavolal na zákaznícku linku, aby zaurgovali uzatvorenie objednávky. Volal som tam už aspoň 4x, vždy mi pracovník sľúbil že dá do systému urgenciu, a že najneskôr nasledujúci deň mi príde SMS s oznamom že linka je už spustená. 
Čakám na spustenie dodnes. 
Keď volám na zákaznícku linku tak mi povedia, že nevidia dôvod prečo ešte objednávka nie je uzatvorená. Že v systéme nevidia žiadny problém, všetky podmienky sú splnené, aj starý koncový člen je vrátený. Jediné čo môžu urobiť je napísať novú urgenciu.  
Vie mi niekto poradiť čo mám ešte urobiť aby mi tú pevnú linku spustili ?

Ďakujem 

Jaro

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj @ja24ro,

napíš mi do súkromnej správy kontakt na seba a kód adresáta z faktúry. Pozriem sa na Tvoju situáciu.

Pekný deň

Terka

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.