Problém so signalom , zlá sim karta alebo chyba telefonu?

Otázka

  • 0

Zdravím, má niekto skúsenosť? Nový paušál s novou kartou plus samsung galaxy note 8, ľudia sa mi nevedia dovolať až na 3-4krat pri kazdom hovore, najprv sa vzdy ozve volana stanica je docasne nedostupna. Ako to mam riesit? Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

SIM kartu odskúšať v druhom telefone  Nemal niekto predtým problém so signálom?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skusali sme v inom telefone na par hodin, vtedy islo, potom celkom fajn islo aj na povodnom telefone, ale stale stale to robi, uz dokonca ani sms nepride kym nezapanem mobilne data, co s tyyym och ? Vymena sim? Vymenia mi ju na zaklade tychto problemov? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skuste zavolat na infolinku Telekomu, spojit sa s agentom a poziadat o vypnutie sluzby VoLTE, podla tych priznakov co opisujete vyzera to ze telefon sa pokusa pouzivat LTE datove spojenie na volania aj SMS a vy chcete mat vypnute data.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dakujem pekne, mam to aj v nastaveniach , skusila som to vypnut tam a uvidime ci pomoze :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar