Problém so signalom , zlá sim karta alebo chyba telefonu?

Otázka

  • 0

Zdravím, má niekto skúsenosť? Nový paušál s novou kartou plus samsung galaxy note 8, ľudia sa mi nevedia dovolať až na 3-4krat pri kazdom hovore, najprv sa vzdy ozve volana stanica je docasne nedostupna. Ako to mam riesit? Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

SIM kartu odskúšať v druhom telefone  Nemal niekto predtým problém so signálom?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skusali sme v inom telefone na par hodin, vtedy islo, potom celkom fajn islo aj na povodnom telefone, ale stale stale to robi, uz dokonca ani sms nepride kym nezapanem mobilne data, co s tyyym och ? Vymena sim? Vymenia mi ju na zaklade tychto problemov? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skuste zavolat na infolinku Telekomu, spojit sa s agentom a poziadat o vypnutie sluzby VoLTE, podla tych priznakov co opisujete vyzera to ze telefon sa pokusa pouzivat LTE datove spojenie na volania aj SMS a vy chcete mat vypnute data.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dakujem pekne, mam to aj v nastaveniach , skusila som to vypnut tam a uvidime ci pomoze :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz