zrušenie paušálu

Otázka

  • 0

Dobrý deň prajem. chcem sa spýtať, ako vypovedať paušál po skončení viazanosti, nejaké tlačivo, v T centre nechcú pomôcť. Ďakujem atila

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ako to, že nechcú pomôcť. Od toho tam predsa sú. Normálne tam nabehni, že chceš dať výpoveď zmluvy po viazanosti a predajca nemá čo špekulovať. 

Druhá možnosť je písomná výpoveď zmluvy na adresu Slovak Telekom a.s, Bajkalská 28, 817 62 Bratislava. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ešte som zabudol dodať, že platí 30dňová výpovedná lehota a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po podaní výpovede. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

- ak chceš zrušiť tel.číslo, treba na predajni požiadať o zrušenie čísla

- pri  zmene z paušálu na easy kartu treba na predajni spísať žiadosť o zmenu z faktur.programu na kartu s dobíjaním Easy Pecka kde je výpovedná doba jeden mesiac. Tá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho fakturačného obdobia po spísaní žiadosti na predajni 

- ak chceš preniesť číslo k inému operátorovi, treba v Telekom predajni overiť koniec viazanosti, osobné údaje, tie musia byť zhodné s údajmi na žiadosti o prenos, ktorá sa podáva v O2 alebo Orange

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar