Faktúra

Otázka

  • 0

Dobrý večer prosím vás chcela som sa opýtať, platilla som si faktúru cez internet ale zabudla som napísať variabilný symbol peniaze mi boli stiahnuté z uctu ale faktúra zaplatená nebola... ďakujem za rady 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Čo mám robiť, ak som uhradil faktúru a uviedol som nesprávny variabilný symbol?

V prípade, že ste uhradili faktúru s nesprávnym variabilným symbolom, môžete poslať doklad o úhrade doplnený o správny variabilný symbol na e-mailovú adresu:

  • pohladavky.mob@telekom.sk (v prípade služieb mobilnej siete)
  • pohladavky.pev@telekom.sk (v prípade služieb pevnej siete)

Poslaním uvedeného dokladu zabezpečíte, že vaša platba bude v našich systémoch zaevidovaná správne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz