vypadok signálu

Otázka

  • 0

Dobrý deň za minulý mesiac mi vypadol signál viac ako 10 razí a tento mesiac to začína znova,ako je to možné,že nieje dobré pokrytie v oblasti Myjava a to som si kvôli tomu dala vášu službu.ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

uz asi 2 hodiny som bez mobilneho signalu, Vrbovce. a zaujimalo by ma, ako sa dovolat na zakaznicku linku, ked nemam signal...

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Treba  priamo kontaktovať pracovníkov Telekom, my to  tu nezistíme

Technické linky

0800 123 777
Technická linka – riešenie porúch pevnej linky, internetu a Magio TV

  • Linka je bezplatná pre volanie zo SR.
  • Technická podpora pevných liniek, internetových služieb a Magio Televízie je dostupná nonstop.
  • Linka umožňuje spojenie s operátorom, ktorý vám poskytne:
    • technickú podporu mobilného a fixného internetu
    • technickú podporu pri nastavovani mobilnych dátových služieb
    • technickú podporu digitálnej televízie Magio a Magio SAT
    • technickú podporu internetového telefonovania (Smart, Benefit, Optik volania)
    • technickú podporu služieb elektronickej pošty, webhostingových a doménových služieb, služieb počítačovej bezpečnosti
    • technickú podporu pevných liniek

Ak vám nefunguje služba, odporúčame postupovať podľa návodu Prvá pomoc pri nefunkčnosti televízie, internetu alebo pevnej linky.
Manuály a najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov nájdete v sekcii Wiki.


V prípade potreby môžete využiť aj mailový kontakt techgroup@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar