vypadok signálu

Otázka

  • 0

Dobrý deň za minulý mesiac mi vypadol signál viac ako 10 razí a tento mesiac to začína znova,ako je to možné,že nieje dobré pokrytie v oblasti Myjava a to som si kvôli tomu dala vášu službu.ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Treba  priamo kontaktovať pracovníkov Telekom, my to  tu nezistíme

Technické linky

0800 123 777
Technická linka – riešenie porúch pevnej linky, internetu a Magio TV

  • Linka je bezplatná pre volanie zo SR.
  • Technická podpora pevných liniek, internetových služieb a Magio Televízie je dostupná nonstop.
  • Linka umožňuje spojenie s operátorom, ktorý vám poskytne:
    • technickú podporu mobilného a fixného internetu
    • technickú podporu pri nastavovani mobilnych dátových služieb
    • technickú podporu digitálnej televízie Magio a Magio SAT
    • technickú podporu internetového telefonovania (Smart, Benefit, Optik volania)
    • technickú podporu služieb elektronickej pošty, webhostingových a doménových služieb, služieb počítačovej bezpečnosti
    • technickú podporu pevných liniek

Ak vám nefunguje služba, odporúčame postupovať podľa návodu Prvá pomoc pri nefunkčnosti televízie, internetu alebo pevnej linky.
Manuály a najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov nájdete v sekcii Wiki.


V prípade potreby môžete využiť aj mailový kontakt techgroup@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

uz asi 2 hodiny som bez mobilneho signalu, Vrbovce. a zaujimalo by ma, ako sa dovolat na zakaznicku linku, ked nemam signal...

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.