Otázka

  • 0

Dobrý večer chcem sa pýtať ako je to keď nám predĺžili dobu splatnosti za mesiac oktober az k 30.11.2018 lenze moj priatel je vo vazbe a ziadal o odpojenie pausalu na dobu 6 mesiacov, napisali mu aby najprv vyplatil poslednu fakturu a nasledneichj o to poziadal akoze teraz co zaolatim splatku za oktober omeskanu a budem musiet zaplatit este aj za november a az tak ho odpoja,alebo ako to je ? dakujem za odpoved

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Tak toto bude najlepšie riešiť buď telefonicky na 0800 123 456, alebo osobne na pobočke, alebo mailom na pohladavky.mob@telekom.sk  Tu na fóre Ti s tým nepomôžeme. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tento váš problém je nutné riešiť cez finančné oddelenie na linke 12323. Je to spoplatnená linka.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar