Zmluva k predĺženiu k Magio TV a Magio internetu

Otázka

  • 0

Dobrý deň.

Stále mi neprišli na adresu zmluvy potrebnú k predĺženiu využívania služby Magio internet a Magio TV.

Pritom sa táto požiadavka zadala 19.11. - čo mám aj v SMS.

Váš operátor mi pritom prízvukoval, že od tohto dátumu JA MUSÍM poslať zmluvy späť k Vám do 14. dní.

S pozdravom 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Nie od tohto dátumu(19.11.), ale 14 dní od dátumu doručenia zmlúv. To znamená, že ak Ti prídu napr. zajtra, tak od zajtra máš 14 dní na odoslanie zmlúv, alebo odstúpenie od zmluvy (ak by si sa rozhodol, že služby nechceš). 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @janasik,

ak Ti zmluvy ešte neboli doručené, napíš mi do súkromnej správy kód adresáta z faktúry a kontakt na Teba, zabezpečím Ti preposlanie zmlúv.

Pekný deň

Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Elektronická komunikácia na podpisovanie zmlúv - nefunguje. Začiatkom decembra som cez internet objednával predĺženie zmluvy na Magio TV a Internet. Objednávka bola potvrdená a očakával som, že zmluvy podpíšem elektronicky, keďže mám podpísanú elektronickú komunikáciu. Zmluvy mi neprišli. Medzičasom sa som sa rozhodol, že nebudem predlžovať zmluvu a dnes som bol na predajni v KE požiadať o výpoveď zmluvy. Bolo mi povedané, že najprv musia napísať na centrálu, aby dali  zmluvu do pôvodného stavu a až potom môžem na budúci týždeň spísať na výpoveď. Znova budem musieť ísť na pobočku Telekomu vyčkať si poradie. Tak takto funguje Telekom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar