Mobilna aplikacia Telekom po poslednom update

Otázka

  • 0

Po poslednom update mobilenj aplikacie Telekom pre Android  si neviem pozriet spotrebu. Na co je takato aplikacia? Podla man je suca iba na vymazanie z telefonu. Ak mi niekto poradite, budem Vam vdacny.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

15 odpovedí na túto otázku

  • 0

Skús ju odinštalovať a potom znovu nainštalovať.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak to aj tak nepôjde, napíš mail na aplikacia@telekom.sk, kde uveď meno,tel. číslo, prípadne screen obrazovky a popíš problém. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Diky za rady. Stacilo sa prihlasit ako na tento portal a pozadovane info su tam pre vsetky sluzby, ktore mam od Telekomu.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno, týmito údajmi som sa prihlasoval na začiatku aj ja. Až na občasné výpadky, funguje ako hodinky. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte,

predpokladám, že @peter cermak peter_cermakmá aktívnu dohodu o elektronickej komunikácií, vtedy nie je možné prihlásenie cez mobilné číslo. Produkty sú chránené pred spravovaním iným užívateľom. Stačí ak sa prihlási pomocou účtu Môj Telekom kde má aktívnu dohodu o elektronickej a po načítaní sa zobrazia všetky služby. 

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahojte,

predpokladám, že @peter cermak peter_cermakmá aktívnu dohodu o elektronickej komunikácií, vtedy nie je možné prihlásenie cez mobilné číslo. Produkty sú chránené pred spravovaním iným užívateľom. Stačí ak sa prihlási pomocou účtu Môj Telekom kde má aktívnu dohodu o elektronickej a po načítaní sa zobrazia všetky služby. 

@Ľuboš

Skoro si sa ozval s radou  a predpokladom :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no mne sa nedajú stále pripojit produkty ked chcem do appky pridat aj magio tv tak sa to nedá ani cez mobilné číslo ani cez rodné číslo potom zadam id kod a ukazuje mi skuste to znova nechapem tomu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@bad_iceman, nejde o to či skoro, alebo neskoro, podstatné je, že dal info. V budúcnosti môže pomôcť niektorým užívateľom bez toho, aby zadali novú tému. Stačí pohľadať.

@starec_2377 a skúšal si to tak, ako písal @Ľuboš? Do aplikácie sa proste prihlásiš tými istými údajmi, ako sa prihlasuješ do "Môj Telekom" (ak máš podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii) a musí Ti samo načítať všetky produkty, ktoré máš. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@bad_iceman ospravedlňujem sa, primárne na tieto účely slúži email aplikacia@telekom.sk , ako tu bolo už viackrát spomenuté. Nakoľko týchto podnetov pribúdalo tak som sa zapojil aj ja :) 

@starec_2377 presne ako píše @composite19

@composite19 Ďakujem :)  

Samozrejme, ak máte ďalšie otázky rád vám pomôžem ale naďalej platí, že primárnym kontaktom pre riešenie podnetov je email aplikacia@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 
 

 

@starec_2377 a skúšal si to tak, ako písal @Ľuboš? Do aplikácie sa proste prihlásiš tými istými údajmi, ako sa prihlasuješ do "Môj Telekom" (ak máš podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii) a musí Ti samo načítať všetky produkty, ktoré máš. 

V aplikácii aj na Môj Telekom všetko zmizlo. Moje pripojené produkty tam zrazu nie sú. Žiada odo mňa pripojenie produktov, ktoré som mal už pripojené. Super fungujúce. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

 

Skús napísať na aplikacia@telekom.sk, alebo proste len počkaj. Niekedy to štrajkuje. Mne to minule nešlo celý deň a na druhý deň ráno už to išlo tak, ako má. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

skusal si sa odhlasit a prihlasit ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Počas noci z 5. na 6. Telekom mal výpadok jedného zo systémov.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Zdravim,  ID kod su posledne 4 cisla z PUK kodu?  Prihlasil som sa do Telekom portalu cez mobil, no sparovanie appky Telekom sa mi cez rodne cislo a ID kod vobec nepodarilo. Netusim, kde robim chybu.

 

Tu nájdete veľa užitočných informácií:

https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/elektronicka-komunikacia

https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/delegacie#Delegovanie_produktu

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz