elektronická komunikácia

Otázka

  • 0

Neviem pripojiť moje produkty aj napriek tomu, že el. komunikáciu mám aktívnu  aplikácia mi vypisuje

Produkty alebo služby nie je možné pripojiť k vášmu účtu. Ak chcete tieto služby spravovať, požiadajte vlastníka o vytvorenie delegácie.

Nemáte žiaden vhodný produkt.

Viete mi pomôcť

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Tu ide o portál Môj Telekom, takže marketing@telekom.sk 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Tu ide o portál Môj Telekom, takže marketing@telekom.sk 

Tiež som mu chcel povedať, že čo má s tým spoločné aplikácia. 😉

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mas to tam napisane : požiadajte vlastníka o vytvorenie delegácie. dohodu potom mas aktivnu na inom ucte , napisat mozes aj na aplikacia@telekom.sk , nova appka vlastne funguje cez portal moj telekom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V podstate je to jedno, oni si to medzi sebou prepošlú, ale všeobecne všetko čo sa týka elektronickej komunikácie je lepšie posielať na marketing.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Neviem pripojiť moje produkty aj napriek tomu, že el. komunikáciu mám aktívnu  aplikácia mi vypisuje

Produkty alebo služby nie je možné pripojiť k vášmu účtu. Ak chcete tieto služby spravovať, požiadajte vlastníka o vytvorenie delegácie.

 

Nemáte žiaden vhodný produkt.

 

 

Viete mi pomôcť

 

 

Ďakujem Vám všetkým za odpovede a ochotu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz